Kovács Imre, a Rail Cargo Hungaria Zrt. elnök-vezérigazgatója a lapnak elmondta: a keleti terjeszkedés számukra két térséget jelent, Záhonyon át Oroszországot és Kínát, valamint Lökösházán át a Balkánt és Kínát.
Szerinte a Kína felőli forgalmuk fellendüléséből nem csak Záhony profitál, hanem a budapesti BILK Terminál is, amely a kínai áruk magyarországi átrakóközpontja lesz.
Az interjúban Kovács Imre beszélt arról is, hogy előzetes adatok alapján a Rail Cargo Hungaria tavalyi árbevétele 6 százalékkal, 73 milliárd forint körülire nőtt, ismét nyereségesek lesznek, vonataik fajlagosan 16,6 százalékkal több árut szállítottak, mint 2015-ben.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Árgombtekergetés a rezsicsökkentés? Nem várt helyről kapott kemény kritikát a jelenlegi rendszer
Putyin bekeményít: külföldről alig lehet majd feltárcsázni Oroszországot
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Ma lezárulhat a Lázár–Strabag összecsapás? A minisztérium ellenőrzi az M30-ast