A látogatóközpontot a Vodafone a 2012-ben megkezdett budapesti székház átalakítás utolsó fázisában hozta létre. A székház átalakításának elsődleges célja az volt, hogy a Vodafone jelentős részben a saját maga által ügyfeleinek is kínált okos megoldások használatával maga is igazi mobilirodává váljon.
A látogatóközpontban a Vodafone ügyfelei ismerhetik meg a gépek közötti kommunikációt lehetővé tevő Machine-to-Machine megoldásokat, amelyek napról-napra egyre több gépet kapcsolnak össze a mobiltechnológia segítségével. Az M2M technológia az elkövetkezendő években várhatóan gyökeresen átalakítja a mindennapokat.
A látogatóközpontban közelebbről is megismerhető a 2014 őszén bevezetett Vodafone Iroda szolgáltatás, amellyel a Vodafone Magyarország virtuális szolgáltatóként belépett a vezetékes hangszolgáltatás piacára.
Legolvasottabb
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Kanóczky Máté: Nem vertük nagydobra, hogy magyar cég vagyunk
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
Orosz egyenruhások lépték át illegálisan a NATO határát, az észtek tombolnak, „lelőnék őket”
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló