A nürnbergi piackutató intézet márciusi fogyasztói hangulatindexe 10,8 pont lett a februári 11 pont után, ami 2001 októbere óta a legmagasabb érték volt.
Szakértők kisebb gyengülésre, 10,9 pontra számítottak.
Kapcsolódó
A jövedelmi várakozásokkal kapcsolatos alindex 3 ponttal 53,8 pontra, három hónapos mélypontra süllyedt, a vásárlási hajlandóságot jelző almutató pedig 4,1 ponttal, július óta legalacsonyabb szintre, 56,3 pontra gyengült.
A mintegy kétezer ember megkérdezésével készült felmérés szerint a fogyasztók borúlátóbbak a német gazdaságot illetően, az erre vonatkozó mutató jelentősen gyengült, a februári 54,4 pontról 45,6 pontra esett, de így is jóval magasabban állt az egy évvel korábbi 9,7 pontnál.
Az USA-ban is nőtt a fogyasztói bizalom.
A forrás: Pixabay.
Legolvasottabb
Sok autós már csak akkor veszi észre, amikor késő: ez történik a kocsival, ha erre nem figyelünk oda
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Újabb sokk a bevásárlásnál: már ezek a kedvenceink is érintettek
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Itt a vége: négyszáz év után lehúzzák a rolót, nem lehet többé levelet feladni a postán