"Gig data" adatbázis elemzések eredményei alapján különféle turisztikai termékeket és marketing programokat fognak összeállítani, amelyekhez a Magyar Turisztikai Ügynökség fog helyi támogatást nyújtani a kínai turisztikai cégek számára - mondta a Ctrip.com International, Ltd. alelnöke Cseng Huaj-ji (Zheng Huaiyi).
A Ctrip adatai szerint az idei év első tizenegy hónapjában 40 százalékkal több kínai turista látogatott Magyarországra, mint tavaly. A Magyarországra látogató kínai turisták átlagosan 9 ezer jüant (1400 dollár) költöttek el, ami 50 százalékkal haladja meg a kínai turisták átlagos külföldi költekezését.
Kapcsolódó
Legolvasottabb
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Dührohamot kapott a Tesla-vezér: 120 milliós bírság után az EU teljes megszüntetését követeli
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Dráma a tengeren: csapdába esett az orosz szellemhajó teljes legénysége
Alig van beosztva néhány orvos decemberben a Szent Imre Kórházban
Hihetetlen módszerekkel csalnak a tanulók a forgalmi vizsgán, majd veszélyeztetik a forgalmat az utakon
Magyar Péter: Hallom, megérkezett hozzátok a közpénz-milliárdokon utazó vándorcirkusz