Tavaly 700 millió dollár értékű kínai áru haladt át a budapesti légikikötőn, az idei áruforgalmi számok ismeretében pedig kétszámjegyű további növekedésre van kilátás.
A kínai partnerek egyre intenzívebben keresik a helyszínt egy új, kelet-közép európai logisztikai központ számára, a budapesti repülőteret üzemeltető BA vezetői pedig azt szeretnék elérni, hogy a magyar fővárosra essen a választásuk.
Kapcsolódó
A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér épülő, CargoCity elnevezésű új árukezelő központja segítheti egy itteni kínai régiós gyűjtő-elosztó logisztikai bázis fejlesztését. A 20 000 négyzetméteres épületet magába foglaló beruházás első ütemét már a jövő év második felében üzembe helyezhetik.
A Budapest Airport az idei év első fél évében 70 ezer tonna árut kezelt, 15 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Ferihegyen az elmúlt két évben az utasforgalomnál is nagyobb, 39 százalékos mértékben növekedett a kezelt áru mennyisége, amely új rekordot döntött 2017-ben és elérte a 127 ezer tonnát.
Legolvasottabb
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Csúcson a karácsonyi ajándékroham: ezek a termékek fogynak most a leggyorsabban
Még nincs vége a Lázár–Strabag-ütközetnek, újabb kemény lépést tett a minisztérium
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül