A lap szerint eredmény tavaszra születhet, a 3,5 tonnánál nagyobb teherautókat sarcoló hálózatnak azonban jövő júliusban mindenképpen működnie kellene.
A Népszabadság pontosan meg nem nevezett forrásból származó értesülése szerint a miniszterelnök már pártja Sárváron megrendezett elnökségi ülése előtt eldöntötte: a használatarányos útdíjrendszer kiépítőjét az uniós szabályoknak formailag mindenben megfelelő, hirdetménnyel induló közbeszerzési eljárással kell kiválasztani. A lap megjegyezte, hogy önmagában az uniós közbeszerzés lebonyolításához hónapokra lesz szükség. Hozzátették: az idő a műholdas rendszerek szállítóinak dolgozik: ahogy múlnak a napok, úgy csökken a bonyolult, út menti berendezésekből álló hálózatok építőinek lehetősége, hogy érdemben versenybe szálljanak.
Az útdíj bevezetást 2013 július 1-től tervezi a kormány, az év második felében már 75 milliárd forintnyi bevételnek kellen ebből a forrásból a költségvetésbe folynia. Az elektromos útdíjról szóló törvényt a fejlesztési tárcának júnisuban be kellett volna terjesztenie a parlament elé - erre a mai napig nem került sor.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Itt a fordulat az ATM-eknél: duplájára nő az ingyenes készpénzfelvétel
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Moszkva a karácsonyi békéről: Nem adunk lélegzetvételt Ukrajnának
Krízisben a kutatók: rosszabb a helyzet, mint gondolták
Vége van: döntést hozott az Európai Unió az orosz energiáról