A megbízás része annak a megvizsgálása is, hogy a koncesszióból származó bevétel miként vonható be a vasút finanszírozásába. Tehát a koncesszió csak a személyszállítási szolgáltatásra terjedne ki, a vasút megépítésére nem.
A határozat kitér arra is, hogy a Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér kötöttpályás kiszolgálását a 100a számú vasútvonal - Kőbánya-Kispest és Monor állomások közötti - új kétvágányú vasútvonalon lévő átmenő vasútállomás kialakításával kell megtervezni. Az új vágányokon ingajáratok üzemelnének.
A projekt engedélyezési tervét jövő év szeptember végéig kell előkészíteni a nemzeti fejlesztési miniszternek, akinek feladata még a megvalósítás és a lehetséges finanszírozás részletes ütemezésének meghatározása is.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Vége van: döntést hozott az Európai Unió az orosz energiáról
Krízisben a kutatók: rosszabb a helyzet, mint gondolták
Lejtmenetben a forint, így nyitotta a napot
Moszkva a karácsonyi békéről: Nem adunk lélegzetvételt Ukrajnának