A NAV levélben értesíti azokat, akiknek pénztárgépük legalább egy hónapja nem küld adatot azért, mert mobilszolgáltatójuk felfüggesztette előfizetői szerződésüket. Az értesítés az Ügyfélkapus tárhelyre érkezik, illetve azok a vállalkozások, amelyek ilyen tárhellyel nem rendelkeznek, postai levélben kapnak információt.
Mivel az adatkapcsolat hiánya meggátolja a pénztárgép szabályszerű használatát, a vállalkozások számára szankciókkal járhat a mobilszolgáltatás felfüggesztése. A mulasztási bírság és az új adóügyi ellenőrző egység beszerzésével járó költségek megelőzésére a NAV felhívja a vállalkozások figyelmét arra, hogy a mobilszolgáltatói szerződés teljesítése, a folyamatos díjfizetés elengedhetetlen feltétele az online pénztárgépek szabályszerű használatának. A mobilszolgáltatók adatai és a pénztárgépek adatforgalma alapján a NAV nyomon követi a vállalkozások internetkapcsolatának állapotát.
Legolvasottabb
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Orosz egyenruhások lépték át illegálisan a NATO határát, az észtek tombolnak, „lelőnék őket”
Titkolt fegyverüzlet: a kormány gyakorlatilag ajándékba adott 66 harckocsit Szerbiának
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Beizzították a traktorokat a felbőszült gazdák Brüsszelben: útlezárások jönnek az EU-csúcs helyszínén az eredeti terv helyett