A gond az, hogy a Tesla járművek nagyon nagy mennyiségű adatot naplóznak, és bár ezt újra és újra felülírják, a flash memória végül elhasználódik. Eleinte ráadásul a Tesla firmware sem volt olyan nagy, volt szabad tárhely, de az újabb funkciók érkezésével a firmware is nagyobb lett, szabad hely nem maradt. Vagyis a szektorokra rengeteg adatot ír rövid idő alatt a rendszer, és tovább gyorsítja a chipek elöregedését - olvasható a portálon.
A most érintett MCUv1 blokkokat 2018-ig használta a Tesla a Model S és Model X autókban, majd végül a strapabíróbb MCUv2-re váltotta. A Tesla jelenleg nem tud mást tenni, az egész modult cseréli. Ha lejárt a garancia, ez 1800-3000 dollárba kerül Amerikában.
A portál szerint bár az elektromos autókat egyszerűbbnek tartják, mint a hagyomásnyos hajtásúakat, mert kevesebb benne a mozgó alkatrész. Az idő múlásával azonban új problémákkal kell megbarátkozni.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Elítéltek Schobert Norbertet, csak most jönnek a százmilliós kártérítési perek

Jó hírt kaptak a túrázók, meghátrált a kormány

Brutális veszélyben vagyunk, egyre több daganatos megbetegedés jöhet

Áll a bál Németországban: lelepleződtek a Merkel-éra sötét titkai

Annyira kínos lett Elon Musk, hogy minden Teslát eladott az építőipari óriás

Ha jól fizetett dolgozó szeretne lenni: ez ma a top 5 munkaerőpiaci tévhit

Elfogyott Németország ereje, ténylegesen leszámolnak a merkeli örökséggel
Leó pápa olyat tett, amire még Ferenc pápa sem volt képes

Új nevet kaphat az iPhone? Váratlan fordulat történt
