A gond az, hogy a Tesla járművek nagyon nagy mennyiségű adatot naplóznak, és bár ezt újra és újra felülírják, a flash memória végül elhasználódik. Eleinte ráadásul a Tesla firmware sem volt olyan nagy, volt szabad tárhely, de az újabb funkciók érkezésével a firmware is nagyobb lett, szabad hely nem maradt. Vagyis a szektorokra rengeteg adatot ír rövid idő alatt a rendszer, és tovább gyorsítja a chipek elöregedését - olvasható a portálon.
A most érintett MCUv1 blokkokat 2018-ig használta a Tesla a Model S és Model X autókban, majd végül a strapabíróbb MCUv2-re váltotta. A Tesla jelenleg nem tud mást tenni, az egész modult cseréli. Ha lejárt a garancia, ez 1800-3000 dollárba kerül Amerikában.
A portál szerint bár az elektromos autókat egyszerűbbnek tartják, mint a hagyomásnyos hajtásúakat, mert kevesebb benne a mozgó alkatrész. Az idő múlásával azonban új problémákkal kell megbarátkozni.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Gyerekrablók tartják rettegésben az országot, kitört a pánik

Van 4500 millió forint a lakosságnál, Varga Mihály dönt, meddig maradhat ott

Nem vesződnek az árrésstoppal, jöhet az állami boltlánc

Teljes vasúti leállás az egész országban, az oroszok hackelhették meg a rendszert

Kitiltanák a villanyautót egy társasházból, itt az újabb konfliktusforrás

Kupán vágott egy medvét a fejszés ember, a medveriasztó spray csak utána jutott eszébe: videó

Itt az árrésstop mérlege: élelmiszerek százai lettek drágábbak

Fájni fog: a kormány terve káoszt okozhat az ingatlanpiacon

Egyre több a bukás a forgalmi vizsgákon, valami nem stimmel
