Az első hat hónapban a tavalyi azonos időszakhoz képest 42 százalékkal, 3,97 milliárd euróra növelte EBITDA-ját a francia–amerikai Vivendi Universal SA. A főleg médiaipari, de a közműszolgáltatásokban is érdekelt csoport az eredmény közlésével egyidejűleg tudatta: jó úton halad azon célkitűzésének megvalósítása felé, hogy az EBITDA idén 35 százalékkal emelkedjen.
Az Economx balatoni tapasztalatai szerint általánosságban „csak” 8-10 százalékos az emelés.
Még időben foglalja le a helyét, aki idén nyáron vonattal utazna az Adriára.
Élénk lehet az idei nyár a nyaralók piacán, mutatjuk, hol érdemes szétnézni.
Egyes elemzők szerint igen, mert ugyan szépen erősödik a forint, de ez nem tart sokáig.
Egy friss kutatás szerint a szektorban dolgozó munkavállalók többségének nincs kötődése a cégéhez.