A lapnak Deák László, az Alstom Hungária Zrt. vezérigazgatója elmondta: a cégnek közös leányvállalata van a paksi bővítésre vállalkozó orosz céggel, és már keresik azokat a magyar cégeket, amelyek partnerek lehetnének.
A vezérigazgató beszélt a 4-es metróról is: állítása szerint a fékek megfelelnek az előírásoknak, a kerék nem laposodik az átlagosnál jobban, a metróvonal átadása már nem a szerelvényeken múlik. Deák László a tesztüzemet felügyelő mérnökökre hivatkozva visszautasította, hogy tömegesen fordulnának elő úgynevezett biztonságkritikus hibák. Kitért arra is, hogy a tesztek során előírt 150 ezer kilométerből közel 100 ezret már teljesítettek a szerelvények.
A 3-as metróvonal felújítására utalva szólt arról is: az Alstom nagy érdeklődéssel követi a főváros terveit, és amennyiben nyílt tendert írnak ki, illetve a cég meg tud felelni a feltételeknek, akkor az ajánlattevők között lesz.
Legolvasottabb
Még nincs vége a Lázár–Strabag-ütközetnek, újabb kemény lépést tett a minisztérium
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
A nap kérdése: merre indul ma a forint, így áll most
Berobban az amerikai tőke: nagy cégek hoznak újabb milliárdokat Magyarországra
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Nem is gondolná, hogy töltenek a magyarok