A Puls Biznesu varsói üzleti napilap értesülései szerint a Gazprom médiavállalata a színfalak mögött hónapok óta folytat tárgyalásokat az egyik legnagyobb lengyel médiareklám vállalat megvásárlásáról. Célpontja az Atmedia, amely a közelmúltig a legnagyobb médiareklám-bróker volt az internetes és televíziós piacon.
Elsősorban a tematikus televíziós csatornák reklámpiacán jeleskedett, éves bevétele forintban megközelítette a 8 milliárd forintot. Azonban tavaly vesztett a versenytársaival, a TVN Mediával és Polsat Mediával folytatott küzdelemben és elvesztette legfontosabb ügyfeleit, mint a FOX International Channels Poland, a Sony Pictures Networks Poland, a Kino Polska TV és az Universal Networks International. Bevételei a korábbinak a töredékére zuhantak, ezért tulajdonosa, az AMC amerikai konszern eladásra kínálta.
A Media & Marketing Polska értesülései szerint egy befektetői csoport a napokban meg is vásárolta, ez azonban csak átmenet, várják a Gazprom ajánlatát. A lap értesülései szerint ez csak a kezdet, a Gazprom-Media meg akarja vetni a lábát a közép-kelet-európai médiapiacon.
Legolvasottabb
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Üres padsorok a parlamentben: az ellenzék szerint elsunnyogták a gyermekvédelem ügyét
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Csúcson a karácsonyi ajándékroham: ezek a termékek fogynak most a leggyorsabban
Kiskapu a szankciókban: Washington kivételt tett Japánnal
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni