Még a múlt héten csütörtökön és pénteken technikai hiba miatt lassulások voltak a K&H mobilbank, lakossági- és vállalati e-bank, valamint a weboldal egyes részeinek használata során.
Pénteken pedig a K&H Bank mobilbank kártyamenedzsment és internetes vásárlások jóváhagyása szolgáltatásban voltak fennakadások. A kollégáik és a külső partnereik folyamatosan dolgoztak a hiba elhárításán - írta a bank.
Minden, a szolgáltatáskiesés miatt felmerült panaszos ügyet alaposan kivizsgálnak. Az ügyfeleket arra kérik, hogy panaszukat jelezzék a banknál - idézte a közleményt az MTI.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Elfogyott a türelem: Karácsony hangosbemondókon üzen a kormánynak
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni