Magyarországon az idén az első háromnegyed évben 586 489 gépkocsiátírást regisztráltak, mindössze 2,1 százalékot esett vissza az értékesítések száma 2019 hasonló időszakához képest - idézik a Datahouse adatait.
A Volkswagen Csoport márkáit forgalmazó Porsche Hungaria használt autó üzletágának vezetője, Frank György az élénk forgalmat azzal magyarázza, hogy az új kocsik hiányára a fiatal, minőségi használt gépjárművek jelentenek megoldást. A márkaigazgató várakozásai szerint az utolsó negyedév forgalma még az eddigi csekély kiesést is kompenzálhatja.
Januártól szeptember végéig a legtöbben alsó-középkategóriájú gépkocsit kerestek, ez tette ki a piac 29,48 százalékát, de a kisautók (22,79 százalék) és a felső-középkategóriás modellek (15,28 százalék) is népszerűek voltak. A luxusautók piaca szintén pezsgett: az országban új gazdára talált 852 Porsche, 18 Ferrari, 5 Rolls-Royce és 3 Lamborghini.
A legnagyobb számban Budapesten, Pest megyében, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében és Borsod-Abaúj-Zemplén megyében vásároltak használt autót.
Frank György beszámolt arról, hogy a céghez tartozó telephelyek alig győzik kiszolgálni a megnövekedett ügyfélforgalmat, a DasWeltauto már az idei első háromnegyed évben 15 százalékos növekedést ért el, 6306 járművet adtak el az egy évvel korábbi 5470 után.
A Das WeltAuto országos, 30 tagú értékesítői hálózattal rendelkező használtautó-kereskedő, amely állapotfelmérésen átesett, szervizelt használt autókat értékesít, a legjobb minőségűeket garanciával.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Nem érte be a pénzükkel, Kövér László kitiltotta a lázongó képviselőket

Brüsszel megunta az óraátállításosdit, el is dőlt a kérdés

Kicsin múlt az atomkatasztrófa, vérfagyasztó hírek Oroszországból

Miért vártak heteket, hogy ledobják a bombát Orbán Viktor csatájában?

Meghökkentően zárult az EU-csúcs, az ukránokon spórolhatnak

Sokkal több járt volna a tulajoknak? Itt az első ítélet a szegedi BYD-földek ügyében

Eurómilliárdos veszteséget halmozott fel a Magyarországon is leépítő autóipari beszállító

Nem egészen az történt az állampapírokkal, amire mindenki számított

Rászáll a NAV az otthonfelújítással csalókra
