Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület (OFE) problémás részeket talált a Magyar Telekom jótállási feltételeiben, ezért írásos megkeresést küldött a telekommunikációs szolgáltatónak - közölte az OFE az MTI-vel szerdán.
Az egyesület megkeresésének eredménytelensége esetén közérdekű kereset indítását helyezte kilátásba.
A Magyar Telekom még nem kapta meg az OFE megkeresését, ezért nem tudja véleményezni azt - közölte a cég kommunikációs igazgatósága az MTI kérdésére.
Az OFE közleménye szerint több olyan fogyasztói megkeresés érkezett a fogyasztóvédelmi egyesülethez az elmúlt időszakban, amely szerint a vásárlók jótállási igényeik érvényesítése során akadályokba ütköztek a legnagyobb mobilszolgáltatónál, ezért az OFE szakemberei tüzetesen szemügyre vették a szolgáltató által támasztott feltételeket.
Ezekben egyebek mellett az szerepel, hogy az alkatrészek cseréje esetén a jótállási idő azok vonatkozásában nem kezdődik újra, ami a hatályos Ptk. szerint jogszabályellenes - hívja fel a figyelmet az OFE. Az egyesület problémásnak találja a szakszerviz általi beszerelési kötelezettséget, valamint azt is, hogy mechanikai sérülések esetén a teljes jótállást elveszti a fogyasztó. Hozzáteszik, hogy ezt a gyártóval való szerződéssel indokolta szolgáltató, azonban az OFE álláspontja szerint emiatt a fogyasztót nem érheti hátrány.
Legolvasottabb
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Retteghet a Revolut, újabb bank a láthatáron
Fegyveres tréning után csaptak le a merénylők, puszta kézzel szálltak velük szembe a hősök
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Nagyítóval vizsgálják, hogy jobban járunk-e az erős forinttal