A Ryanair Limited (Ryanair) 2012. július 26. és 2012. szeptember 19. között napi- és hetilapokban, magazinokban, szórólapokon, valamint saját honlapján elhelyezett banneren népszerűsítette a 99 forintos, illetve 49 forintos kedvező áron megvásárolható repülőjegyeit. A tájékoztatások fő üzenete a fogyasztók számára az volt, hogy a hirdetésekben megjelölt kedvezményes árú jegyeket a vállalkozás valamennyi, Budapestről induló úti cél esetén biztosítja.
A GVH vizsgálatában megállapította, hogy a kedvezményes árú jegyek ezzel szemben csak egy vagy két úti cél esetében voltak elérhetőek, így a hirdetések valótlan üzenetet közvetítettek a fogyasztók felé. A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a vállalkozás jogsértést követett el, amikor 2012. július 26. és 2012. szeptember 19. között a nyomtatott sajtóban megjelent hirdetéseiben azt sugallta a fogyasztók számára, hogy a kedvezményes árú jegyek valamennyi általa kínált útirányban elérhetőek. A vállalkozásra ezért 10 000 000 forint bírságot szabott ki a hivatal.
Legolvasottabb
Borzalmas felfedezés a Wagner-csoport bányájában: rengeteg holttestre bukkantak az aranyásók
Magyar Péter belengette: információja van arról, hogy zsarolják a köztársasági elnököt
Krónikus spirál: ez a három betegség durván megrövidíti az életét
A napelem már nem elég: milliókat ad a kormány házi akkumulátorra
Meghátrált a kormány, mégis feltétel nélkül fizet Budapestnek
Betelt a pohár: Putyinék ki akarják vizsgálni a Call of Duty oroszellenességét
A csoda újjászületik: gőzerővel épül a Budavári Palota egyik szárnya
Figyelmeztet a nyugdíjszakértő: 280 ezer forint állami támogatást is be lehet gyűjteni még idén
Most lenne csak igazán balhés az ukrán elnökválasztás – mégis egyvalaki nyerne magabiztosan