A Magyar Telekomnál "nem került le a napirendről"  az alapszolgáltatáson kívüli tevékenységek bővítése, a társaságtól megtudtuk, hogy  további piaci lépéseket tervez. A Telekom ügyfelei 2008 májusától igényelhetnek családi baleset-biztosítást, gépjármű-biztosítást és családi egészségcsomagot. További biztosítási termékek fokozatosan kerültek a piacra, így például 2010 augusztustól a T-Mobile készülék és utasbiztosításai. Az energiakereskedelmi szolgáltatás pedig 2010 májusában indult.

A Telekomnál érdeklődésünkre elmondták, hogy  a társaság kétszáz ezer ügyfele rendelkezik a portfóliójában elérhető biztosítási termékkel, az energiaszolgáltatását választó ügyfeleinek száma pedig meghaladta a harminc ezret. Azt, hogy ezeknek mekkora lehet a hozadéka a társaság számára nem tudjuk, a cég az energia és biztosítási szolgáltatások pénzügyi eredményét nem mutatja ki külön az eredményekben. Ezek ma még nem is pénzügyi szempontból érdekesek, sokkal inkább az ügyfélmegtartásban lehet nagy  a jelentőségük, vagyis ezáltal a cég igyekszik minél több szálon magához kötni az ügyfeleit.

Az energia és az biztosítási szolgáltatások mellett a Telekom a továbbra is kiemelten fontos területként kezeli az egészségügyet. Ezen a téren már több szolgáltatása is a fejlesztési szakasz végéhez ért, és kereskedelmi termékként is megjelent - így például az orvos-beteg együttműködést segítő és a terápiás adherenciát javító PraxisPlatform szolgáltatás, valamint a telefonon 24 órában elérhető orvosi tanácsadást nyújtó Gyermekdoktor vonal.

A Telekom Szolnokon működő T-City projekt keretében bevezetett egy Pánikgomb szolgáltatást, amely hirtelen bekövetkezett egészségügyi problémák  esetén nyújt segítséget idős vagy beteg embereknek. Emellett több más kezdeményezés  kísérleti fázisban van (például a magzati szívhangmonitoring-szolgáltatás a terhesgondozás részeként, vagy a mobil alkalmazás révén történő betegirányítást és beteginformálást segítő kórházi megoldások).