Maradt a pályázati kasszában mintegy 8 milliárd forint, amelyből támogatást igényelhetnek a vállalatok elektromos járművek beszerzéséhez. De nem árt sietni, mert a pénz is fogy és az idő is sürget.
Szerző(k): G. É.Az első európai autógyárát Magyarországra telepítő BYD a szürkezónába tartozó, kockázatos módon finanszírozza magát a beszállítók rovására.
Szerző(k): T. E.A BYD, a Geely és a SAIC mellett a Tesla és BMW is jogi lépéseket tesz a Kínából származó elektromos járműveket büntető uniós vámok ellen.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAz Equilor szakértői szerint 2025 egy újabb bizonytalan év lehet a világgazdaságban, de egy csomó befektetési sztori közül lehet válogatni.
Szerző(k): Sárosi ViktorNoha a német autóipari óriás egyelőre mégsem zár be gyárakat, ha mégis feleslegessé válik egy németországi üzem, arra már lenne egy vevő: Kína.
Szerző(k): T. E.Ha így muzsikál tovább az európai autógyártás, nem is nagyon lesz más opció. A vállalati igazgatótanácsokban láthatólag elaludtak és épp a megmentésre várnak. Nem mindenki ússza meg a kínai autók dömpingjét, sőt inkább az látható, hogy ki megy először csődbe.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsAz autóipari beszállítók elit ligájába lépne elő a Xinzhi Group egy több tízmilliárd forintos beruházásával, amellyel Hatvanban építené ki első európai gyártóbázisát.
Szerző(k): T. E.2025-ben számos jelentős ipari beruházás indul Magyarországon, köztük a BYD és a BMW is elindítja gyártókapacitását.
Szerző(k): T. E.A BYD februárban dobja piacra Európában az új Atto 2 kicsi, teljesen elektromos SUV-ját, fokozva a versenyt az európai elektromos autók piacán.
Szerző(k): H. A.