A Kantar nevű nemzetközi márka-tanácsadó vállalat éves márkarangsorán ugyanis a 15. helyről a 13.-ra küzdötte fel magát a Revolut, a brand értékét mintegy 5119 milliárd dollárra becsülve. Ezzel ez a vállalat vált az egyelten fintech céggé, ami a top 15-ben megtalálható. A Revolut ezen felül a harmadik legértékesebb pénzügyi szolgáltató vállalata is a HSBC és a Barclays mögött – írja a Fintech.hu.
Ezen felül nyolc országban „nagyszerű munkahelynek is” is minősítették a Revolutot, köztük az Egyesült Királyságban. Ezt a minősítést akkor kapta meg, amikor a globális létszáma elérte a 7500-at. A vállalatnál az év elején vezették be az „értékalapú viselkedést”, és egy csapatot is összeállítottak, ami a munkahelyi kultúra kezeléséért felel.
Rosszul érinthet egyes ügyfeleket a Revolut változtatása
Érdemes átnézni a részleteket a méltányos használati díjjal kapcsolatban, mert nem mindenkire vonatkoznak az új szabályok.Bővebben--->
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
Egy újabb kutatás szerint veszített lendületéből Magyar Péter pártja
Megvan, hogy mennyi pénzért lehet hálálkodni
A Závecz pontos számokkal jött elő, ennyivel nőtt a Fidesz tábora