Ezentúl ügyvezető igazgatóként Maróthy Miklós irányítja a horvátországi Renault–Nissan-gyári vezérképviseletet. Az 51 éves szakember korábban hét éven át a Renault Hungária Kft. marketing-, majd értékesítési és hálózatfejlesztési igazgatója volt. Maróthy a BME közlekedésmérnöki karának vasútgépész ágazatát elvégezve szerzett gépészmérnöki diplomát, majd 1995-ben a Külkereskedelmi Főiskola nemzetközi marketing szakközgazdászi oklevelét vehette át. Szakmai pályafutását a Ganz-Mávagban kezdte. Majd három évig a Legrand magyar leányvállalata, a szentesi Kontavill Rt. kereskedelmi- és marketingigazgatója volt. Ezt követően egy évig a Bonduelle Nagykőrös Kft. marketing- és kereskedelmi igazgatója lett, innen került a Renault Hungária Kft-hez, ahol a teljes magyarországi értékesítési hálózat átalakítása, irányítása volt a feladata. Tringer Zoltán lett a Renault Hungária Kft. értékesítési hálózati igazgatója, aki 2001–2004 között a Renault Budapest Kft. ügyvezető igazgatója volt. A 38 éves Tringer a budapesti Piarista Gimnázium elvégzése után a Testnevelési Egyetemen folytatta a tanulmányait, ahol szakedzőként diplomázott, majd a Külkereskedelmi Oktatási Továbbképző Központ felsőfokú külkereskedelmi és áruforgalmi szakán szerzett oklevelet. Szakmai pályafutását 1990–1995 között a használt, valamint új autókat forgalmazó Autó Néró Kft. értékesítőjeként kezdte, majd kereskedelmi igazgató, később cégvezető és társtulajdonos is lett. Ezt követően, 1996–2000 között az Euroleasing holding ügyvezető igazgatója, és – 13 márkakereskedés irányítási feladatait ellátva – a Carnet Rt. vezérigazgatója volt.