A Magyarországon működő multinacionális cégek ragaszkodnak hagyományos külföldi beszállítóikhoz, nem szívesen vállalják a magyar beszállítók bevonásával járó költségeket – áll a TÁRKI tanulmányában. Ebben az is szerepet játszhat, hogy a magyar cégek a szállítási fegyelem szempontjából megbízhatatlanabbak uniós társaiknál. Részletek a mai NAPI Gazdaságban.
Már szerdán átlépte a lélektani határt a hazai fizetőeszköz, folytatódik az erősödés.
Magyarországon március végéig 226 199 használt gépkocsi cserélt gazdát.
Az MBH elemzői szerint elérhető a jegybanki cél.
A spanyol kabinet az oroszokat gyanítja az ajánlat mögött.
Nemcsak óriási pénzek, a turizmust biztosító rendőrök, és maga az államelnök érkezhetnek hazánkba.
Mennyi virágot lehet venni 2 465 030 forintból?