Az északkelet-spanyolországi Zaragozában található gyár a tervek szerint 2026 végén kezdi meg a termelést a világ legnagyobb akkumulátorgyártója és a negyedik legnagyobb autógyártó, a Peugeot, Jeep és Fiat márkák tulajdonosa 50-50 közötti vegyesvállalata keretében.
Kínai vállalkozásainak felszámolása után a Stellantis 20 százalékos részesedést szerzett a kínai Leapmotorban 1,5 milliárd euróért, így kizárólagos jogot biztosított számára a Leapmotor autók Kínán kívüli gyártására és értékesítésére egy vegyesvállalaton keresztül.
A spanyol gyár a CATL harmadik nagy beruházása Európában. Németországban és Magyarországon már üzemel.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Abszurd, ami a kórházakban történik, kitálalt egy gyógyszerész

Elképesztő hiba Ferenc pápa sírján: a szakértők is csak a fejüket fogják

Óriási botrány lehet Európában, ha kiderül, hogy ez tényleg megtörtént Romániában

Teljes gyászban Spanyolország: halálos áldozatokat és milliárdos veszteséget okozott az áramszünet

Már a világsajtónak is feltűnt, mekkora gigagyár épül Szeged mellett

Kiesett egy bíboros a konklávéból, előkerültek Ferenc pápa levelei

Drámai lejtmenet: Magyarország egyedül maradt a V4-ek között

Túlszárnyalta a negyedéves bevételi várakozásokat a Microsoft

Egyre nagyobb a baj Németországban, a pandémia óta nem volt erre példa
