Az északkelet-spanyolországi Zaragozában található gyár a tervek szerint 2026 végén kezdi meg a termelést a világ legnagyobb akkumulátorgyártója és a negyedik legnagyobb autógyártó, a Peugeot, Jeep és Fiat márkák tulajdonosa 50-50 közötti vegyesvállalata keretében.
Kínai vállalkozásainak felszámolása után a Stellantis 20 százalékos részesedést szerzett a kínai Leapmotorban 1,5 milliárd euróért, így kizárólagos jogot biztosított számára a Leapmotor autók Kínán kívüli gyártására és értékesítésére egy vegyesvállalaton keresztül.
A spanyol gyár a CATL harmadik nagy beruházása Európában. Németországban és Magyarországon már üzemel.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Erre még Lázár is csettintene: lefüggönyzik a cigiket, a trafikosok morgolódnak

Nem jöttek a számok: Orbán Viktor új mestertervében a magyaroknak fizetnie kell

Sorbanállás és zárt kapuk várják az Ausztriába utazókat, mutatjuk a listát

Elárulta a belügy, hogy mi lesz a túlsúlyos betegeknél a protézisműtétek protokollja

Kiszabadul szellem a palackból: sosem készültek még ennyien az utcára vonulni Trump és Musk ellen

„Legyetek erősek, nem lesz könnyű” - üzente Trump, miután dúvadként felforgatta a világgazdaságot

Kijöttek a márciusi adatok, ennyivel lett drágább az élelmiszer

A kormányzat hallgatott a tudományra, komoly változások lesznek a dohányboltokban

Összeírják a baromfikat a járvány miatt, a háztáji tyúk sem ússza meg
