Nagy port kavart a Nissan magyarországi importőrének legújabb reklámkampánya. Olyannyira, hogy a cég kénytelen volt lépni az ügyben.
Szerző(k): G. É.Soha ennyit nem fizettek még 30 másodpercnyi reklámért, és soha ennyit nem költött még az amerikai lakosság az NFL nagydöntője kapcsán, mint idén. Hétfőn az NFL vezetése a sokszínűséget hirdette, majd miután Trump bejelentette, hogy részt vesz a döntőn, a liga arról tájékoztatott szerdán, hogy leszedik az End Racism feliratokat a pályáról. Névtelenségüket kérő liga-források szerint így bólintanak rá a jelenlegi politikai rezsimre.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaMinden bizonnyal csalók élnek vissza a McDonald's nevével: a Facebookon indítottak el egy egészen lehetetlennek tűnő hirdetést.
Szerző(k): Zádori BenceA felmérések szerint az Egyesült Államokban legalább 120 millióan követik majd a Philadelphia Eagles és a címvédő Kansas City Chiefs összecsapását.
Szerző(k): EconomxAz Atmedia ügyvezetője, Guttengéber Csaba szerint lineáris tévét mindenki néz, akkora összeg viszont nincsen a háztartások zsebében, hogy azt megfelelő mennyiségű streaming-tartalomra tudják fordítani. Emiatt továbbra is a tv-képernyők előtt találni a legtöbb fogyasztót.
Szerző(k): EconomxKritikus hatással lehet a háború a fenntarthatósági célokra – nyilatkozta az Economxnek Gelencsér András akadémikus, levegőkémikus, aki szerint a globális fogyasztói társadalom növekedésre alapozott modelljének drasztikus átalakítása lenne az egyetlen esély a modern civilizáció működőképességének fenntartására.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA vállalat 1 millió dolláros ajánlatot tett a Siri lehallgatási ügy rendezésére.
Szerző(k): Kiffer AnnaAz LG mikrohullámú sütőjének kijelzője tökéletes lesz reklámok megjelenítéséhez. Kérdés, hogy kinek kell ez?
Szerző(k): H. A.