Német prémium? Ugyan! A friss értéktartási toplista szerint a „filléresnek” tartott, magyarok körében is sláger Dacia őrzi legjobb ...
Már Európában is elérhetővé vált a Tesla Model 3 olcsósított változata. A gyártó nem titkolt szándéka az új modellel az, hogy fell ...
Radikálisan lefaragná a gépkocsik fogyasztási követelményeit az amerikai elnök. Ha terve megvalósul, akkor ezer dollárral is olcsó ...
A Tesla európai eladásai 48,5 százalékkal estek vissza októberben, miközben az elektromos járművek iparági eladásai 26 százalékkal nőttek, de nyomás alá került Kínában és az Egyesült Államokban is. A Tesla versenytársai között kínai újoncok és a hagyományos szereplők továbbfejlesztett elektromos járművei is szerepelnek. A vészes lecsúszás olyan, mintha Musk már nem is tudna felkapaszkodni. Szakértők szerint egy új járgánnyal kellene előrukkolnia.
Szerző(k): EconomxA Reuters információi szerint a kínai Great Wall Motor (GWM) merész európai terjeszkedésre készül: 2029-re évi 300 ezer autó gyártását tervezi első, még helyszínkeresés alatt álló európai üzemében. Spanyolország és Magyarország is esélyes, miközben a vállalat rekord méretű globális célokat tűzött maga elé.
Szerző(k): EconomxA német autópiacon mesterségesen ösztönzött eladási adatok torzítják a teljesen elektromos járművek (BEV) iránti keresletet - figyelmeztetett a német autókereskedők szakmai szervezete, a ZDK. A gyártók és a kereskedők saját nevükre regisztrálják a járműveket, hogy teljesítsék az értékesítési célokat.
Szerző(k): Benkó EszterUgyan az Európai Unió végül letett arról, hogy 2035-ban teljesen el kell tűnnie a belső égésű motorral rendelkező autóknak, ezt továbbra is szigorú feltételekhez köti. Számos konszern és autógyártó nyíltan ellenzi Brüsszel elképzeléseit - immáron a Stellantis is.
Szerző(k): Economx