Fejleszti hálózatát az E.ON elektromos töltőállomás üzemeltető cége. Nem is akármivel, elég csak regisztrálni egy oldalra, és a háttérben mindent intéz a rendszer.
Szerző(k): EconomxJelentősen csökkentette éves nyereség-előrejelzését a Honda chiphiány és az elektromos járművekkel kapcsolatos bizonytalanság miatt.
Szerző(k): Zádori BenceAz elmúlt hét évben a magyar akkumulátoripar és a beszállítói lánc felépítése 20 milliárd eurónyi közvetlen befektetést és további 3,7 milliárd eurónyi kormányzati támogatást jelentett. A debreceni CATL ügyvezető igazgatója egy budapesti konferencián elmondta: Debrecenben 30 ezer elektromos modult már le is gyártottak Európában készülő járművekhez.
Szerző(k): V. G.A kínai autógyártó szerint a magyarországi üzem termelési ütemterve változatlan: az év végén indul a próbagyártás, a zökkenőmentes sorozatgyártás pedig 2026 második negyedévétől várható.
Szerző(k): T. E.Bár a kínai autógyártó eredetileg idén év végén indította volna a termelést Szegeden, a cég bejelentette: a BYD-gyár 2026 második negyedévében áll üzembe.
Szerző(k): T. E.Úgy tűnik, véget ért az elektromos autók „leárazása”: 2025 októberében már 10 millió forint felé emelkedett az átlagáruk. Miközben kevesebb a vevő, az autók fiatalabbak, szebbek és drágábbak lettek.
Szerző(k): Kónya PolettVarga Mihályt a kamatdöntésekkel kapcsolatban békén kell hagyni, így reagált a volt pénzügyminiszter arra, hogy Orbán Viktor és Nagy Márton is az Economxnak kirtizálta a jegybank elnökét a kamatcsökkentések hiánya miatt. Oszkó Péter szerint a nagy ígéretekből, bármilyen színű kormány is alakul majd, biztosan vissza kell venni. A közgazdász ezeket elemezte.
Szerző(k): L. K.Az ENSZ német autóbiztonsági tisztviselői aggodalmukat fejezték ki a Tesla-stílusú autókilincsek megbízhatóságával kapcsolatban, miután azokat okolták az utasok haláláért. Kínában az autóipari szabályozó hatóságok már tervezik a technológia betiltását.
Szerző(k): Economx