A Microsoft MSN-portáljának népszerűsítésére 150 millió dolláros világméretű reklámkampányt indít, ezzel kelve versenyre az America Online Inc.-nel (AOL) és a többi európai és ázsiai internetportállal. A kampány hirdetéseit az Interpublic Group McCann-Erickson reklámügynöksége készíti.
A Microsoft Corp. világméretű reklámkampányt indít MSN internetportáljának népszerűsítésére. A mintegy 150 millió dollár költségvetésű akciósorozat célja, hogy megerősítse az MSN-t az America Online-nal, a világ legnagyobb portáljával, valamint a többi helyi internetes szolgáltatással vívott piaci csatában. A McCann-Erickson reklámügynökség által szervezett akcióban az MSN szoftver új változatát mutatják be, amelyről már korábban ízelítőt kaphattak a fogyasztók a tavaly nyáron piacra dobott, MSN Explorer nevű Microsoft-tesztprogram alapján.
Az MSN reklámozása nem ígérkezik könnyű feladatnak, mivel - az anyacéggel szemben - e márkanevet az Egyesült Államokon kívül jóval kevésbé ismerik. A McCann több kutatócsoportot is szervezett azzal a feladattal, hogy azok felmérjék a főbb piacok fogyasztói rétegeinek internetportálokkal kapcsolatos igényeit. Ennek alapján alkották meg az úgynevezett kielégítetlen internetfelhasználók csoportját. Ide azok tartoznak, akik értik ugyan, milyen lehetőségeket rejt az internet, de nem tudják kihasználni. Az MSN-kampány ezt az óvatos, jórészt nem régóta internetező csoportot célozza meg, feladva a portál hirdetéseit korábban jellemző pikáns hangvételt. A Microsoft hozzáférési szolgáltatásának októberben mintegy 3,5 millió előfizetője volt világszerte. Ez komoly növekedést jelez a néhány hónappal korábbi félmillióhoz képest, de továbbra is jócskán elmarad az AOL 23 millió ügyfeléétől.
(NAPI)
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.