Jóváhagyták a versenyhatóságok, hogy az amerikai Procter & Gamble 4,95 milliárd dollárért felvásárolja a hajápoló cikkeket gyártó Clairolt, méghozzá a Bristol-Myers Squibb gyógyszergyártól. A Procter and Gamble az 1,6 milliárd dollár árbevétellel rendelkező Clairolt saját kozmetikai részlegébe integrálja, amely tavaly 7,3 milliárd dolláros forgalmat bonyolított.
Az MBH elemzői szerint elérhető a jegybanki cél.
A spanyol kabinet az oroszokat gyanítja az ajánlat mögött.
Nemcsak óriási pénzek, a turizmust biztosító rendőrök, és maga az államelnök érkezhetnek hazánkba.
Az Üzbegisztánba irányuló magyar export 12 százalékkal erősödött a tavalyi évben, meghaladta a 90 millió dollárt.
A Bolt és az Uber után egy szintén ismert márka jön a fővárosba.