A GKM 34 főosztályvezetői pozícióra írt ki pályázatot melyre 129 jelentkezés érkezett: 43 belső és 86 külső személy részéről. Az elbírálások nyomán 24 fő ismét főosztályvezetői beosztásba került, négy fő új főosztályt kapott, három posztot pedig külsős szakemberek töltenek be ezentúl. A vasúti főosztály élére Pákozdi István került, a vagyongazdálkodási főosztályt Felsman Balázs, az újonnan létrehozott innovációs főosztályt pedig Balogh Tamás vezeti majd. Három főosztály esetében érvénytelen volt a pályázat, így ezeket meg kell ismételni. Az Eximbank élén Bodnár Zoltán váltja Bánki Frigyest, a Mehib vezérigazgatója Szakács Tibor marad. Csillag István volt gazdasági miniszter az Eximbank és a Mehib elnöke lesz majd. A Nemzeti Autópálya Rt. vezetői posztjára Szilágyi András kerül, aki korábban ugyanitt a vezérigazgató-helyettesi széket foglalta el. A MÁV élén Mándoki Zoltán továbbra is vezérigazgató marad, Gaál Gyula pedig elnök-vezérigazgatói posztot tölt majd be; a GKM megüresedett politikai államtitkári pozíciójának betöltéséről jelenleg is folynak a tárgyalások. Az Állami Autópálya Kezelő Rt. élére Nagy Attilát nevezte ki a miniszter.