reklámpiac

10.
18.
20:53
A reklámadó felfüggesztését kéri a kormánytól a reklámszövetség

A reklámadó felfüggesztését kéri a kormánytól a reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) azzal a kéréssel fordult a kormányhoz, hogy hosszabbítsák meg a reklámadó január 1-jéig tartó felfüggesztését a kialakult gazdasági válság miatt – tájékoztatta a szövetség kedden az MTI-t. Rogán Antal kabinetminiszter jelezte, a kormány megfontolja a kérést.

Szerző(k): Szabó Dániel
07.
15.
13:56
A reklámszakma a kataszigor átgondolására kéri a kormányt

A reklámszakma a kataszigor átgondolására kéri a kormányt

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei kérik a kormányt az új kata-törvény átgondolására, mert negatív dominóhatást idéz elő a kommunikációs iparágban is - adta hírül a szervezet.

Szerző(k): Domokos László
03.
24.
20:06
Így teljesített tavaly a magyar média- és kommunikáció piac

Így teljesített tavaly a magyar média- és kommunikáció piac

Növekedett a magyar média- és kommunikációs piac abszolút értékben tavaly, a járvány erőteljes jelenléte ellenére, a magyar médiaköltések egyharmada a globális digitális szereplőknél csapódott le - közölte a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a társszövetségekkel, partnerekkel közös közleményben.

Szerző(k): Szepesi Anita
03.
04.
16:22
A Google már egyáltalán nem hirdet Oroszországban

A Google már egyáltalán nem hirdet Oroszországban

A héten egymás után jöttek a Putyin országát egyre jobban korlátozó nemzetközi szankciók, de ezek mellett, a magáncégek is igyekeztek nyomást helyezni az orosz kormányra. A legnagyobb reklámkereskedőnek nem kis piaci kiesést jelenthet az ország elhagyása, de úgy látszik mostanra náluk is betelt a pohár.

Szerző(k): Sasvári Marcell
10.
22.
11:14
Hónapról hónapra tömegével ömlenek a nézőkre az új reklámok

Hónapról hónapra tömegével ömlenek a nézőkre az új reklámok

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanács tanulmányából.

Szerző(k): Rácz Gergő
07.
08.
19:12
Már a videójátékokat is megszállhatják az idegesítő hirdetések

Már a videójátékokat is megszállhatják az idegesítő hirdetések

A videojáték-ipar vezető szereplői elsőként kötöttek partnerséget egy amerikai reklámcég tulajdonában lévő új platformmal, így zöld utat kaphatnak a PC-s és konzolos játékokba integrált hirdetések. Az EA cáfolja, hogy szerződést kötött.

Szerző(k): Nagy Martin
12.
04.
08:00
A Covid után jön a "sütiapokalipszis" - mit lehet tenni?

A Covid után jön a "sütiapokalipszis" - mit lehet tenni?

Miközben a koronavírus-járvány az egész üzleti világot felkavarta, komoly változások is zajlanak a hirdetési iparban. A közelmúltban még az olyan jogszabályváltozások okoztak fejfájást a cégvezetőknek, mint a GDPR vagy az elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelv (ePrivacy), most egy újabb jelentős változás lóg a levegőben: a "sütiapokalipszis". Két éven belül ugyanis a harmadik féltől származó sütik (cookie-k) el fognak tűnni, ami óriási fenyegetést jelent a reklámcégekre nézve. Mit kezd ezzel a helyzettel a piac egyik meghatározó szereplője, az internetes közönségméréssel foglalkozó lengyel kutatócég, a Gemius? Többek között erről mesélt a Napi.hu-nak adott interjújában Lukas Vinkler üzletfejlesztési menedzser, aki a magyarországi terveikről is beszélt.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
10.
16.
17:12
A reklámcégeket sem kíméli a járvány

A reklámcégeket sem kíméli a járvány

A reklámszövetség szerint a teljes kommunikációs iparág 148,8 milliárd forintos visszaeséssel számolhat az idén.

Szerző(k): Rácz Gergő
05.
29.
12:06
Megkerülhetetlen lett az online a hirdetési piacon

Megkerülhetetlen lett az online a hirdetési piacon

A járványhelyzet okozta megnövekedett képernyőfogyasztás újabb fordulatot hozott az amúgy is folyamatos változásban levő magyarországi reklámpiac számára. Már a kampánytervezésben is érdemes a reklámpiacnak a kisebb költségvetést igénylő, de heti szinten gyakorlatilag azonos sokaságot elérő online hirdetések felé fordulnia. Az új trend az, hogy már nem médiatípusok alapján kell választaniuk a piaci szereplőknek – a képernyők egyre közelebb kerülnek egymáshoz a reklámkampányok szempontjából is.

Szerző(k): Szabó Dániel