A Magyar Reklámszövetség és a kormány nyáron és kora ősszel is egyeztetett, végül a reklámadó 2023. január 1-jéig tartó felfüggesztésének meghosszabbítását kérték.
Pénteken a szövetség arról számolt be, hogy a Reklámszövetség javaslatának eredményeképpen a reklámszakmát sújtó adó felfüggesztési időszakának kiterjesztése bekerült a pénzügyminiszter által az Országgyűlésnek októberben benyújtott adócsomag módosító előterjesztésébe.
A héten a parlament megszavazta, a magyar közlönyben pedig megjelent, tehát hivatalos: a reklámadó mértéke 2023. december 31-ig továbbra is az alapadó 0 százaléka.
Az Indexnek küldött sajtóközleményükben az MRSZ üdvözölte a jogalkotók „ésszerű döntését, mert a reklámadó visszavezetése éppen az ország számára most különösen kívánatos gazdasági stabilizáció és növekedés ellen hatott volna, ahogy azt az iparági érdekképviseleti civil szervezet az egyeztetések során hangsúlyozta”.
Az MRSZ bízik benne, hogy hosszútávon a különadó végérvényesen kivezetésre kerül, „ugyanis csak egy hatékonyan prosperáló reklámipar tudja erősíteni a gazdaságot”.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Ezen jól bestresszelhet: kivonták a forgalomból a magyarok kedvenc tablettáját

Sokkot kaptak a németek, amikor szembesültek a legújabb számlákkal

Teljesen leállt a metró, összeomlott az áramellátás

Pusztító parazita terjed Európában: átszúrja a bőrt, és megtámadja a létfontosságú szerveket

Leó pápa olyat mondott, amitől megremeghet a bajsza néhány diktátornak

Lecserélte Ferenc pápa hófehér Fiat kisautóját az utódja
Ez a nyugdíjasok véleménye Magyar Péterékről, a Fidesz biztosan nem erre számított

Kukázhatja a Google-t, nem lesz a barátja többé

Ide költözik az új pápa: tíz szoba, orvosi lakosztály, függőkert és magánkápolna várja
