Bár tavasszal még arról szóltak a hírek, hogy netán Budapesté maradhat a Magyar Közlekedési Múzeum, most eldőlni látszik a kérdés: hivatalosan kiírták az építészeti tervpályázatot, amelyben debreceni megvalósítás szerepel.
Szerző(k): G. É.Június 1-jén vezette be a vasúttársaság az új visszatérítési rendszert, azóta 135 ezer jegy után összesen mintegy 90 millió forintot fizettek vissza az utasoknak. Ez a jegybevételek kicsivel több mint 1 százalékát teszi ki.
Szerző(k): T. E.Magyarországon vizsgálódik az EP korrupcióellenes munkacsoportja. Abban az ügyben gyűjtenek adatokat, hogy a kastélytörvény alapján tényleg privatizálnak-e uniós és közpénzből felújított épületeket.
Szerző(k): L. K.Több mint 15 millió autópálya-matrica kelt el 2024-ben, amivel 804 milliárd forint bevételhez jutott a központi költségvetés – ez derült ki Balassa Péter független képviselő írásbeli kérdésére adott minisztériumi válaszból. Szeptembertől megszűnnek a kényelmi díjak és viszonteladói jutalékok, így az autósok akár több ezer forintot is spórolhatnak a vásárláskor. Az új szabályozás az online értékesítési piacot is jelentősen átalakíthatja.
Szerző(k): Vermes ÁdámA MÁV-csoport a gyorsabb utascsere és a jobb menetrendszerűség, valamint a kerékpáros utazás segítése érdekében a nyári szezon kezdetétől újabb módszerrel segíti az utasokat.
Szerző(k): Z. B.Miután Lázár János adatlopással és túlterheléses támadással vádolta meg a Holavonat.hu készítőit, az utastájékoztatást segítő oldal leállt. A hobbifejlesztők szerint csak nyilvános adatokat használtak, politikai motiváció nélkül, de nem akarták megvárni a retorziót.
Szerző(k): T. E.Eltűnt a magyar vasút legfontosabb, valós idejű információs rendszere – a MÁV megszüntette a Vonatinfó térképet, és helyette egy másik felületet vezet be. Vitézy Dávid szerint ez nem fejlesztés, hanem elsötétítés.
Szerző(k): K. P.Az építési és közlekedési miniszter kijelentette: a Karmelitába megy, hogy átadja Orbán Viktornak a Lázárinfók tapasztalatait.
Szerző(k): Z. B.