A mintegy százfajta jelenlegi díjtípusból csak néhány maradna. A 14 éven aluliak közlekedésének ingyenessé tétele is a kormány elé kerül.
Szerző(k): Vermes ÁdámA kormány egyik közlekedéspolitikai lépését és magát Lázár Jánost is megdicsérte Karácsony Gergely. Ugyanakkor a budapesti főpolgármester egy éles kritikát is szúrt a dicséretbe.
Szerző(k): Hercsel AdélKarácsony Gergely a budapesti közösségi közlekedés használatára buzdít, és azt állítja, hogy a fővárosiak kétharmada tömegközlekedéssel, egyharmada pedig autóval közlekedik.
Szerző(k): Sánta AndrásMegkönnyítenék a közösségi autók várakozását a kizárólag helyi lakosoknak fenntartott parkolókban. Akad, aki szerint ezeket nem ezért hozták létre.
Szerző(k): EconomxMiután a magyar kormány hiányszakmának minősítette a járművezetői szakmát, lehetőség nyílt a harmadik országbeli vendégmunkások munkába állításának.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaCsak úgy tudjuk megelőzni a halálos baleseteket, ha nem az emberek vezetnek, hanem a gépek, akik képesek akár egymással is kommunikálni az utakon – mondta Lepsényi István, a MÁV igazgatósági elnöke és a Magyar Hidrogéntechnológiai Szövetség elnöke. Úgy véli, a mobilitás és a hidrogén lesz az autóipar kulcsa a következő évtizedekben.
Szerző(k): Horváth Balázs1995 és 2021 között Magyarország 22,9 milliárd eurót fordított közúti fejlesztésekre, ezzel szemben vasúti fejlesztésekre csupán 9,95 milliárd euró jutott.
Szerző(k): Horváth TiborA 2023-as év egyértelműen a MÁV legnehezebb éve lesz, ám nagyon úgy tűnik, hogy jövőre ennél is rosszabb jön, ugyanis 2024-ben az idei 1047 milliárd helyett, mindössze 715 milliárdból gazdálkodhat a MÁV.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba