közösségi_közlekedés

12.
07.
14:56
A MÁV-Volán a Kádár-korszakból való, Lázár rendszerváltást akar

A MÁV-Volán a Kádár-korszakból való, Lázár rendszerváltást akar

A miniszter teljesen átstrukturálná a jegy- és bérletrendszert, segítene a pedagógusoknak és az egészségügyi dolgozóknak is.

Szerző(k): Economx
12.
06.
16:58
Alapjaiban változtatná meg a MÁV-Volán jegykínálatát Lázár János

Alapjaiban változtatná meg a MÁV-Volán jegykínálatát Lázár János

A mintegy százfajta jelenlegi díjtípusból csak néhány maradna. A 14 éven aluliak közlekedésének ingyenessé tétele is a kormány elé kerül.

Szerző(k): Vermes Ádám
11.
28.
14:57
Karácsony Gergely: „Ritka pillanat, Lázár János egyetért velem”

Karácsony Gergely: „Ritka pillanat, Lázár János egyetért velem”

A kormány egyik közlekedéspolitikai lépését és magát Lázár Jánost is megdicsérte Karácsony Gergely. Ugyanakkor a budapesti főpolgármester egy éles kritikát is szúrt a dicséretbe.

Szerző(k): Hercsel Adél
11.
15.
15:35
Karácsony Gergely: A Budapest tábla után már egy másik Budapest van

Karácsony Gergely: A Budapest tábla után már egy másik Budapest van

Karácsony Gergely a budapesti közösségi közlekedés használatára buzdít, és azt állítja, hogy a fővárosiak kétharmada tömegközlekedéssel, egyharmada pedig autóval közlekedik.

Szerző(k): Sánta András
11.
08.
07:54
Hozzányúlna a parkolási rendhez a kormány: lesznek vesztesek

Hozzányúlna a parkolási rendhez a kormány: lesznek vesztesek

Megkönnyítenék a közösségi autók várakozását a kizárólag helyi lakosoknak fenntartott parkolókban. Akad, aki szerint ezeket nem ezért hozták létre.

Szerző(k): Economx
10.
05.
14:17
Elfogytak a magyar sofőrök, ázsiai vendégmunkások vezethetik a buszokat

Elfogytak a magyar sofőrök, ázsiai vendégmunkások vezethetik a buszokat

Miután a magyar kormány hiányszakmának minősítette a járművezetői szakmát, lehetőség nyílt a harmadik országbeli vendégmunkások munkába állításának.

Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba
09.
22.
21:03
Ki kellene venni az emberek kezéből a kormányt

Ki kellene venni az emberek kezéből a kormányt

Csak úgy tudjuk megelőzni a halálos baleseteket, ha nem az emberek vezetnek, hanem a gépek, akik képesek akár egymással is kommunikálni az utakon – mondta Lepsényi István, a MÁV igazgatósági elnöke és a Magyar Hidrogéntechnológiai Szövetség elnöke. Úgy véli, a mobilitás és a hidrogén lesz az autóipar kulcsa a következő évtizedekben.

Szerző(k): Horváth Balázs
09.
20.
09:20
Autópálya nagyhatalom lettünk, kár, hogy ez kegyetlenül környezetszennyező

Autópálya nagyhatalom lettünk, kár, hogy ez kegyetlenül környezetszennyező

1995 és 2021 között Magyarország 22,9 milliárd eurót fordított közúti fejlesztésekre, ezzel szemben vasúti fejlesztésekre csupán 9,95 milliárd euró jutott.

Szerző(k): Horváth Tibor
08.
11.
06:15
Bajban a MÁV: növekszik a vasúti balesetek esélye

Bajban a MÁV: növekszik a vasúti balesetek esélye

A 2023-as év egyértelműen a MÁV legnehezebb éve lesz, ám nagyon úgy tűnik, hogy jövőre ennél is rosszabb jön, ugyanis 2024-ben az idei 1047 milliárd helyett, mindössze 715 milliárdból gazdálkodhat a MÁV.

Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba