generációk

06.
28.
19:01
A cég egyik legígéretesebb piacává vált Magyarország – Mutatjuk, hogyan

A cég egyik legígéretesebb piacává vált Magyarország – Mutatjuk, hogyan

A befektetések világa gyorsan változik, amit a technológiai újítások és a pénzügyi tudatosság lassú, de érzékelhető terjedése is alakít. „Magyarországon a tartós befektetési számla (tbsz) és a fiatalabb, tudatosabb befektetői réteg jelentette a legnagyobb növekedési lehetőséget” – mondta az Economxnak Andres Kitter, a Lightyear európai vezetője. Az interjúban szó volt még a lakossági és vállalati szegmens közötti különbségekről, kockázattűrésről és a mesterséges intelligencia pénzügyi szektorban betöltött szerepéről is.

Szerző(k): Horváth Balázs
06.
26.
14:45
Friss felmérésből derült ki: mi a legfőbb oka, hogy nem sportol a magyarok zöme

Friss felmérésből derült ki: mi a legfőbb oka, hogy nem sportol a magyarok zöme

Egy friss kutatás szerint a magyarok több mint fele több akadályt is megnevezett arra vonatkozóan, miért sportolnak kevesebbet.

Szerző(k): S. Z.
06.
10.
06:25
Polyworking: egyszerre több állásban teljesíteni, márpedig ez a jövő

Polyworking: egyszerre több állásban teljesíteni, márpedig ez a jövő

Míg az idősebb generációk, a veteránok, a baby-boomerek és az X-esek leginkább a lojalitásra és az állandóságra törekedtek a munka világában, így akár egy életen át ugyanazon a munkahelyen dolgoztak, a fiatalabbak, az Y és a Z generációsok elhozták a polyworking világát, amikor valaki akár évente vált, és egyszerre teljesít több főállásban is, vagy szerez bevételt minimum 2, de inkább 3-4 helyről. Mutatjuk a munkavégzés jövőjét, ami felé megyünk.

Szerző(k): Hercsel Adél
05.
07.
12:02
Vége a Momentumnak? Fekete-Győr András meglepő javaslatot tett

Vége a Momentumnak? Fekete-Győr András meglepő javaslatot tett

Ne induljon a Momentum a 2026-os választásokon – állt elő legújabb javaslatával közösségi oldalán a párt alapítója.

Szerző(k): H. A.
03.
26.
18:56
ÉVOSZ: A zék és az alfák is megközelíthetők, csak tudni kell, hogyan

ÉVOSZ: A zék és az alfák is megközelíthetők, csak tudni kell, hogyan

Közelebb kell kerülnie az építőiparnak a fiatalokhoz, de igazán nem a HR-es tudja megszólítani őket, hanem a generációkhoz vezető csatornák, illetve egy építésvezető - hangzott el az ÉVOSZ Médiatagozatának találkozóján. A Z és az alfa generáció megváltoztatja a média és a marketing világát.

Szerző(k): L. K.