Reklám

06.
15.
17:12
Nagyot kaszált a Google az abortuszreklámokkal, miközben becsapta a fogyasztókat

Nagyot kaszált a Google az abortuszreklámokkal, miközben becsapta a fogyasztókat

A Google tízmillió dollárt keresett a terhesség-megszakítással kapcsolatos megtévesztő hirdetésekkel.

Szerző(k): Varga Csenge
06.
15.
06:07
Két héten belül átlátható lesz az influenszerek reklámozása

Két héten belül átlátható lesz az influenszerek reklámozása

Június 30-án hatályba lép az új reklámetikai kódex, számos fontos újítással bír majd, az egyik vadonatúj szakasza: a „Reklámozás influenszerrel”. Helyretették, hogy miképp kell értelmezni az influenszereket és a velük történő üzleti együttműködéseket.

Szerző(k): Drávucz Péter
06.
09.
16:36
A Fidesz-közeli cégeknél maradnak a budapesti lámpaoszlop-reklámok

A Fidesz-közeli cégeknél maradnak a budapesti lámpaoszlop-reklámok

A Fővárosi Közgyűlés nem szavazta meg a NER közeli vállalkozó pályázatát, a Fidesz azonban tett róla, hogy még nyerjenek pár évet a veszélyhelyzetre hivatkozva.

Szerző(k): Horváth Balázs
06.
07.
16:13
Hódítanak a köztéri reklámok

Hódítanak a köztéri reklámok

Egy évközi előrejelzés szerint 3,3 százalékkal bővülhet az idén a globális reklámpiac, a tavalyi 7,9 százalékos bővülés után, a reklámköltések értéke elérheti a 728 milliárd dollárt.

Szerző(k): Economx
05.
20.
05:33
Félperces kötelező reklám lesz a YouTube-on

Félperces kötelező reklám lesz a YouTube-on

A hosszabb reklámok a már jól megszokott két rövidebb hirdetés helyett jelennek majd meg. A vállalat a videók szüneteltetésekor is megjeleníti majd a hirdetéseket.

Szerző(k): Horváth Balázs
05.
07.
07:28
Már a TikTokot is behálózzák a reklámok

Már a TikTokot is behálózzák a reklámok

A tartalomgyártók a videómegosztót márkaépítési lehetőségként fogták fel, de időnként sajnálkoztak, hogy a platformon nincs lehetőségük közvetlenül bevételt generálni. Most ez megváltozik.

Szerző(k): Horváth Balázs
05.
06.
18:16
A zöldre mosó propaganda hiteltelen, bedőlünk a bolygómentő kampányoknak?

A zöldre mosó propaganda hiteltelen, bedőlünk a bolygómentő kampányoknak?

Rendhagyó kutatás mérte fel, hogy a közösségi platformokon, a kommentekben mennyire fogékonyak az olvasók, egyben vásárlók a nagyvállalatok akcióira, ügyeire.

Szerző(k): Varga Csenge
05.
04.
15:58
Sportot űzött a szőnyegárus a vásárlók becsapásából, 25 milliós bírság lett a vége

Sportot űzött a szőnyegárus a vásárlók becsapásából, 25 milliós bírság lett a vége

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 25 millió forint bírságot szabott ki a keleti szőnyegeket árusító Szőnyeg galéria Kft.-re, mert megtévesztette a fogyasztókat a csaknem 2 évig tartó végkiárusítás hirdetésével.

Szerző(k): Varga Csenge
04.
20.
07:22
Nagyon szigorú lesz a megújuló reklámetikai kódex

Nagyon szigorú lesz a megújuló reklámetikai kódex

Az elmúlt nyolc év gazdasági, társadalmi, kereskedelmi változásai, szakmai elvárásai miatt 2015 után ismét szükségessé vált a reklámetikai kódex átfogó megújítása – mondta el a Napi.hu-nak a Magyar Reklámszövetség főtitkára.

Szerző(k): Drávucz Péter