Reklám

04.
05.
17:34
Óriási hatalomra tettek szert az influenszerek, dübörög a közösségi médiás kereskedelem

Óriási hatalomra tettek szert az influenszerek, dübörög a közösségi médiás kereskedelem

A Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik ezeken a felületeken vásárolnak. Ezek a véleményvezérek nemcsak inspirálják, hanem irdatlan mértékű vásárlásra is buzdítják az egyre nagyobb vásárlóerővel bíró Z-generációt.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
03.
21.
16:37
Megmutatjuk, ki harapta a legnagyobb szeletet a médiatortából

Megmutatjuk, ki harapta a legnagyobb szeletet a médiatortából

Elkészült az úgynevezett médiatorta, ami a média és kommunikációs piac költéseit veszi górcső alá. Tavaly 316 milliárd reklámköltést realizált a szektor, ami 10,8 százalékos csökkentést jelent egy év alatt. A rendezvényszektor és a mozik pedig úgy tűnik, kilábaltak a válság okozta sokkból.

Szerző(k): Koncsek Rita
03.
11.
10:29
Áprilistól kevesebb hirdetést kell átkattintanunk a YouTube-on

Áprilistól kevesebb hirdetést kell átkattintanunk a YouTube-on

A YouTube azzal növelné a felhasználói élményt, hogy hamarosan megszüntet egy sokak számára zavaró hirdetési formátumot. Ez az ígéretek szerint a hirdetőknek sem fog hátrányt jelenteni.

Szerző(k): Economx
02.
18.
09:19
Alig indult el, de már megszórná reklámmal szegény mesterséges intelligenciáját a Microsoft

Alig indult el, de már megszórná reklámmal szegény mesterséges intelligenciáját a Microsoft

Úgy fest, hogy nem ússzák meg reklámok nélkül a chatbotok.

Szerző(k): Economx
02.
16.
15:17
Másnapossági csodaszer vagy átverés? Kivizsgálja a versenyhivatal

Másnapossági csodaszer vagy átverés? Kivizsgálja a versenyhivatal

Megtévesztő reklámok miatt indított vizsgálatot a Gazdasági Versenyhivatal egy másnaposság elleni ital gyártójával és forgalmazójával szemben. A gyanú szerint országos tévéreklámokkal és internetes hirdetésekkel téveszthették meg a vásárlókat.

Szerző(k): Varga Csenge
01.
17.
16:15
Mi a legidegesítőbb tévénézés közben?

Mi a legidegesítőbb tévénézés közben?

Nem szerethetjük, hogy csak korlátozott számban rögzíthetünk műsorokat, ugyanígy vagyunk a kikerülhetetlen reklámokkal is, és olyan csatornakiosztás sem létezik, amelyikkel mindenki elégedett volna.

Szerző(k): Horváth Tibor
01.
06.
12:31
Sítábort szervez, webshopozik, farsangi parókával üzletel? Ellenőrzésekre számíthat!

Sítábort szervez, webshopozik, farsangi parókával üzletel? Ellenőrzésekre számíthat!

Átfogó fogyasztóvédelmi vizsgálatokra számíthatnak 2023-ban is a hazai vállalatok. Idén a speciális élelmiszerek, a webshopok működése, valamint az úgynevezett "zöldre festés" is felkerült a listára. Mutatjuk milyen fogyasztóvédelemi ellenőrzések várhatóak!

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
11.
25.
13:20

Az alapadó nulla százaléka marad a reklámadó

Megszavazta a parlament, közzétették a Magyar Közlönyben, november 24-én jogerőre emelkedett: a reklámadó mértéke 2023. december 31-ig továbbra is az adóalap nulla százaléka.

Szerző(k): Gáll Anna
11.
23.
10:11
A GVH lecsekkolja a környezetbarát reklámszlogeneket

A GVH lecsekkolja a környezetbarát reklámszlogeneket

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzés keretében alkot képet arról, milyen eltérések tapasztalhatók a különféle környezetvédelmi - úgynevezett zöld -reklámüzenetek valós tartalma és azok fogyasztói értelmezése között. A GVH célja, hogy jogalkotói szempontokat adjon egy egységes állítás- és jelölésrendszer bevezetéséhez, amellyel erősödhet a fogyasztók bizalma - közölte a GVH.

Szerző(k): Economx