Elkészült az úgynevezett médiatorta, ami a média és kommunikációs piac költéseit veszi górcső alá. Tavaly 316 milliárd reklámköltést realizált a szektor, ami 10,8 százalékos csökkentést jelent egy év alatt. A rendezvényszektor és a mozik pedig úgy tűnik, kilábaltak a válság okozta sokkból.
Szerző(k): Koncsek RitaA YouTube azzal növelné a felhasználói élményt, hogy hamarosan megszüntet egy sokak számára zavaró hirdetési formátumot. Ez az ígéretek szerint a hirdetőknek sem fog hátrányt jelenteni.
Szerző(k): EconomxÚgy fest, hogy nem ússzák meg reklámok nélkül a chatbotok.
Szerző(k): EconomxMegtévesztő reklámok miatt indított vizsgálatot a Gazdasági Versenyhivatal egy másnaposság elleni ital gyártójával és forgalmazójával szemben. A gyanú szerint országos tévéreklámokkal és internetes hirdetésekkel téveszthették meg a vásárlókat.
Szerző(k): Varga CsengeNem szerethetjük, hogy csak korlátozott számban rögzíthetünk műsorokat, ugyanígy vagyunk a kikerülhetetlen reklámokkal is, és olyan csatornakiosztás sem létezik, amelyikkel mindenki elégedett volna.
Szerző(k): Horváth TiborÁtfogó fogyasztóvédelmi vizsgálatokra számíthatnak 2023-ban is a hazai vállalatok. Idén a speciális élelmiszerek, a webshopok működése, valamint az úgynevezett "zöldre festés" is felkerült a listára. Mutatjuk milyen fogyasztóvédelemi ellenőrzések várhatóak!
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsMegszavazta a parlament, közzétették a Magyar Közlönyben, november 24-én jogerőre emelkedett: a reklámadó mértéke 2023. december 31-ig továbbra is az adóalap nulla százaléka.
Szerző(k): Gáll AnnaA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzés keretében alkot képet arról, milyen eltérések tapasztalhatók a különféle környezetvédelmi - úgynevezett zöld -reklámüzenetek valós tartalma és azok fogyasztói értelmezése között. A GVH célja, hogy jogalkotói szempontokat adjon egy egységes állítás- és jelölésrendszer bevezetéséhez, amellyel erősödhet a fogyasztók bizalma - közölte a GVH.
Szerző(k): Economx