Reklám

08.
25.
15:56
Elon Musk az új Tesla árával csigázza a vevőket

Elon Musk az új Tesla árával csigázza a vevőket

Nem sikerült még beárazni a Tesla régóta várt következő autóját, a Cybertruck típust. Elon Musk gyártási nehézségeket emleget, de nem lenne meglepő, ha csak a vásárlók fantáziáját csigázná.

Szerző(k): Fellegi Tamás
07.
26.
16:14
Még a szerencse fiai sem úszhatják meg az adózást, avagy nyertes fizess!

Még a szerencse fiai sem úszhatják meg az adózást, avagy nyertes fizess!

Sokan álmodoznak arról, hogy a fárasztó mindennapi munka helyett egyszerűbb lenne nyerni egy nagyobb összeget, és kész. Ráadásul van alapja a bizakodásuknak, hiszen manapság úton-útfélen szerencsejátékokba, nyereményjátékokba botlunk. A lottó, a kenó, a tippmix és társai mellett elterjedtek az olyan módozatok, amiket interneten, televízióban, rádióban, sajtókiadványokban, üzletekben, termékek csomagolásán hirdetnek meg, sőt, a mázlistákkal az is előfordul, hogy vetélkedőn, versenyen vagy nyereménybetétkönyv által jutnak pénzhez. Adózási szempontból azt érdemes ilyenkor vizsgálni, hogy keletkezik-e jövedelem és ezáltal adókötelezettség a nyerteseknél, no meg persze azt is, hogy olyankor ki állja a számlát.

Szerző(k): Sánta András
07.
14.
06:59
Eladó női testet hirdet egy webáruház: olcsón és készletről

Eladó női testet hirdet egy webáruház: olcsón és készletről

A mesterséges unintelligencia néha megtréfálja az interneten reklámozó webáruházak hirdetőit. No meg a vásárlókat.

Szerző(k): Sánta András
07.
10.
14:12
Válaszolt a Lidl a GVH vizsgálódására

Válaszolt a Lidl a GVH vizsgálódására

A GVH vizsgálatot indított a Lidl-lel szemben annak megtévesztő reklámkampánya miatt, egyelőre bizonyítékokat gyűjt a vád alátámasztására. A GVH szerint a Lidl nem lehet a „legolcsóbb élelmiszerlánc”. Ezek után a Lidl azt állítja, hogy a fogyasztókat a jogszabályoknak megfelelően tájékoztatta.

Szerző(k): Varga Csenge
07.
03.
09:45
Fizet vagy reklámokat néz – nem lesz más lehetőség

Fizet vagy reklámokat néz – nem lesz más lehetőség

A videómegosztó platform egy új szigorítást tesztel, amely szerint a felhasználók három videót nézhetnek meg a reklámblokkolóval, aztán letiltják a fiókját.

Szerző(k): Horváth Balázs
07.
02.
21:57
Svájc képeivel hirdették a Fülöp-szigeteket: bocsánatot kért a reklámügynökség

Svájc képeivel hirdették a Fülöp-szigeteket: bocsánatot kért a reklámügynökség

Bocsánatot kért a Fülöp-szigeteki kreatív ügynökség, miután kiderült, hogy más országokról készült felvételeket használt fel a reklámvideóhoz, amellyel a Fülöp szigetek turizmusát népszerűsítették.

Szerző(k): Hercsel Adél
07.
01.
21:28
Augusztus végén betiltanák a Twittert Európában

Augusztus végén betiltanák a Twittert Európában

Nagyot csörtézik egymással az Európai Unió és a Twitter, elvileg a félretájékoztatási kódexről van szó, de nyilván szerepelnek egyéb szempontok is. Az infokommunikációs szakjogász a Napi.hu-nak elmondta, a kódex miatt nem, ám az európai törvények és rendeletek alapján bizony lehetséges a bírság, a tiltás.

Szerző(k): Drávucz Péter
06.
27.
21:32
Ha elege van a reklámokból, most egy hatalmas változás jön

Ha elege van a reklámokból, most egy hatalmas változás jön

A hazai reklámszektorban új etikai kódex lép életbe hamarosan, az új rendelet szigorúbb szabályokat ír elő az egészséges testkép, az étrend-kiegészítők, a járművek és a kozmetikumok reklámozásánál is.

Szerző(k): Economx
06.
19.
11:44
Robbanó e-kereskedelem: előtérben a fogyasztóvédelem

Robbanó e-kereskedelem: előtérben a fogyasztóvédelem

Június 25-től a fogyasztóvédelmi törvény hatályba lépő módosítása úgynevezett képviseleti kereset indítására ad lehetőséget.

Szerző(k): Drávucz Péter