Hosszabb reklámokkal találkozhatunk a YouTube-on a jövőben, ha a televízión nézzük a tartalmakat – jelentette be a vállalat a YouTube Brandcast eseményen.

  • A nézők két egymást követő 15 másodperces hirdetés helyett egyetlen 30 másodperces reklámot fognak látni.
  • Nem az összes tartalomnál állnak át erre a módszerre, mindössze a videók legjobb öt százalékát kívánja megcélozni a platform.

A videómegosztó platform azt is bejelentette, hogy elkezdi tesztelni azokat a hirdetéseket, amelyek akkor jelennek meg, amikor a néző megállítja a videót egy telefonhoz csatlakoztatott tévén. Ezt a YouTube „szüneteltető élménynek” nevezte el.

A „felugró reklámnak” az előnye, hogy el lehet utasítani egy kattintással.

Az AdWeek várakozásai szerint valahogy így fog kinézni:

Kép: AdWeek

A YouTube a változások bevezetésének pontos idejét egyelőre nem közölte.

A fix reklámok bevezetése közben a hirdetések tiltását is próbálja kiszűrni a vállalat

A vállalat arra figyelmezteti a felhasználókat, hogy „A YouTube-on nem engedélyezettek a reklámblokkolók”, és arra ösztönzik a nézőket, hogy inkább a YouTube Premiumra fizessenek elő a reklámmentes élményért.

Iskolai lövöldözést bemutató videót is ajánl a YouTube a kiskorúaknak

A videómegosztó fegyverekkel, lövöldözéssel, de még gyilkosokkal kapcsolatos videókat is ajánlott gyerekeknek. Részletek →