A világ negyedik legnagyobb sörgyártója erős növekedéssel zárta az elmúlt évet. A Heineken nettó eredménye – a várakozásoknak megfelelően – 11,2 százalékkal, 795 millió euróra kúszott fel. Az idén még látványosabb növekedésre készülnek, ugyanis új terjeszkedési srtatégiát dolgoztak ki a vállalatnál.
Miközben a háztartások havi átlagos jövedelme nettó 551,5 ezer forintra emelkedett, a felük maximum 100 ezer forintot költ élelmiszerre.
Az összforgalom 67,084 milliárd forintról 46,306 milliárd forintra csökkent a négynapos kereskedés alatt. Összefoglaló.
Éves szinten 69,8 százalékkal emelkedtek áprilisban a nominális fogyasztói árak Törökországban.
A „Sell in May” mondásnak még mindig van ereje a tőzsdén.
Tavaly évtizedes mélypontra süllyedt a külföldi befektetések száma Európa vezető piacán. Leginkább az amerikai cégek menekülnek a gyengélkedő német gazdaságból.
A Konzervatív Párt eddigi képviselőinek csaknem a felét elvesztette ott, ahol most szavaztak.