A TVK műanyagipari üzletága kapcitását tekintve Európában a harmadik legnagyobb. Két legnagyobb darabja az Unterland, és a társaság BOPP fóliagyártó kapacitása. A cég tájékoztatója szerint az elmúlt 3 évben 70 millió dollárt költöttek az üzletág fejlesztésére, ezért valószerűtlen, hogy az egészet megvevő Pannonplast 10 milliárd forintnál kevesebbet fizetne érte. A PP kapitalizációja a hosszban is csak kb. 32 milliárd forint, ezért minden bizonnyal külső forrásokat is be kell vonnia az ügylet finanszírozásába, de Pálfi Sándor TVK vezér olybá nyilatkozott, hogy megfelelő biztosítékokat kaptak a vételár kifizetésére. A TVK saját részvényeinek tavalyi eladása után elvben rendkívüli osztalékot is fizethetne, de a cég mindenütt azt kommunikálja, hogy eredményét petrolkémiai üzletágába kívánja forgatni. A műanyagipari üzletág eladásával megfigyíelők szerint elhárult egy újabb akadály a MOL-TVK közeledés elől, hiszen a MOL-t nem érdekli a műanyag.
A címeknél nem számítanak a pontok és ez néha gondot okoz.
A cégvezérnek megint sikerült nagyot fordítania.
Az Eurobarométer felmérése szerint az unióhoz két évtizeddel ezelőtt csatlakozott tagállamokban élő polgárok átlagosan 79 százaléka véli úgy, hogy profitált a tagságból.
Mert nem tesznek eleget a megtévesztő hirdetések és manipulált politikai tartalmak kiszűrésével kapcsolatos uniós követelményeknek.
A magyar gazdaság kezd magára találni, és ennek a hatása már jól látható. Az idei első negyedéves adatok már dobogós helyezést értek el.