A Tupperware bajban van. Az Earl Tupper által 1946-ban alapított márka úszik az eladósodottságban, küzd a csúszó eladások és a szabadesésben lévő részvényárfolyam ellen. Úgy tűnik, épphogy csak állva maradt. Azonban néhány befektető erről nem tudhatott és július 20. óta több mint háromszorosára nőtt az élelmiszertartó cég részvényeinek ára. A Marketwatch adatai szerint a kereskedhető Tupperware részvények 27 százalékát „shortozták" a befektetők.

Néhány spekuláns arra számított, hogy a részvények tovább esnek, ezért egyesek több részvény vásárlásába kezdtek, hogy csökkentsék veszteségeiket, és az árfolyam magasabbra kerüljön.

Július 21-én, amikor a Tupperware részvényei 90 centet értek, az 1,9 millió tagot számláló subreddit r/pennystocks egyik tagja a részvény „hihetetlen emelkedési potenciálja" mellett érvelt.

Pénzt csinálni csak pénzből lehet – ezt tanulja a Microsoft és a Google a mesterséges intelligenciáv

A mesterséges intelligencia várhatóan egy napon nagyon kifizetődő befektetés lesz a technológiai óriások, köztük a Microsoft és az Alphabet számára. Ehhez viszont mélyen a zsebükbe kell nyúlni, mielőtt a nyereségek is látszanának – közölték a vállalatok. Bővebben >>>

felhasználó azt állította, hogy 2000 Tupperware részvényt birtokol, és a magas inflációs környezetben a háztartások valószínűleg több élelmiszertároló edényt vásárolnak, hogy csökkentsék kiadásaikat.

Neil Saunders, a GlobalData tanácsadó cég kiskereskedelmi üzletágának ügyvezető igazgatója azt mondta az Insidernek, hogy a növekedésnek nincsenek racionális alapja,

a részvényárak néha irracionális érzelmeken vagy megalapozatlan pletykákon alapulhatnak.

Az esettel azonban a Tupperware egyik nehézsége sem szűnt meg, és a vállalat továbbra is kihívásokkal teli helyzetben van.

Azt viszont nem tudni, hogy a Tupperware ugyanúgy jár-e, mint a Bed Bath and Beyond, amelynek értéke 2021-ben hasonlóan megugrott a háztartási cikkeivel, aztán csődbe ment, de a forgatókönyv nagyon hasonló.

A Tupperware Kft. világelső volt a speciális, mikrózható és sütéshez is alkalmas műanyag tálak gyártásában és forgalmazásában. 1992-ben Magyarországon is megjelent.

Ha csődbe jut a Tupperware, azzal nem csak egy 77 éves márka története érhet véget, de a műanyag kultuszának utolsó morzsáját is eltemeti a világ – írta a hvg.hu

Hollywood az összeomlás szélén: leállhat a teljes filmipar, 63 éve nem történt ilyen

Kéz a kézben írók, statiszták és A-listás sztárok. Színészek és forgatókönyvírók nem sztrájkoltak egyszerre Hollywoodban 1960 óta. Most minden esély megvan a kettős sztrájkra, ami gyakorlatilag leállítaná a szórakoztató üzletágat, több mint 160 ezer dolgozót állítva szembe olyan stúdiókkal, mint a Disney, az Universal, a Sony, a Paramount, a Netflix, az Amazon és az Apple. Bővebben >>>