Az ágazat szereplőinek már az idei ünnepi időszakban érdemes megfontolniuk, hogy a mesterséges intelligencia segítségével elégítsék ki vásárlóik igényeit, javítsák a vásárlási élményt és hatékonyabb működést érjenek el – mutat rá a Deloitte Generative AI for Retail – generatív mesterséges intelligencia a kiskereskedelemben című tanulmánya.
Szerző(k): EconomxElképzelhető, hogy amint útjára indult, máris hamvába holt a műhús műfajának divatja? Legalábbis egy növényi alapú szalonnákat és kolbászokat gyártó brit cég úgy véli, hogy a vegán ételek is épp a „kézműves sörök” sorsára jutnak.
Szerző(k): EconomxAkár tízmillió forintba is kerülhet egy átlagos, 70 fős esküvő, derült ki a legfrissebb iparági kutatásból. Az Economx által megkérdezett szakértő szerint bár az összeg ijesztő lehet, a párokat mégsem éri készületlenül a drágulás.
Szerző(k): Gáll CsongorA Magyar Termék védjegyes vállalkozások tavalyi éves összesített árbevétele már megközelítette a négyezer milliárd forintot, amely messze felülmúlja a korábbi várakozásokat.
Szerző(k): Horváth BalázsMrs. Beckhamnek hálásak a nagy divatházak tulajdonosai.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA fiatal munkavállalók körében futótűzként terjed a trend, miszerint kényelmes körülmények között érdemesebb dolgozni. Ráadásul sok Z-generációs fiatal bizonyította már, hogy kevés munkával is lehet sok pénzt keresni.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraMegvizsgálták a fogyasztói szokásokat, hogy kiderüljön, milyen hatással van a szépségtrendekre a globális gazdasági válság és megszűnik-e a fogyasztói társadalomra jellemző telhetetlenség.
Szerző(k): Varga CsengeMíg az elmúlt években a befektetésekben részesülő hazai vállalatok száma a 2021-es 255-ről 2022-ben 198-ra csökkent, a befektetések teljes összege jelentősen nőtt, a 2021-es 174 534 millió euróról 2022-ben 220 087 millió euróra.
Szerző(k): Drávucz Péter