A Monzo részletes, animált összefoglalót kínál ügyfeleinek az idei pénzügyi tevékenységeikről a népszerű Spotify Wrapped-et idézve – írja a Mashable.
A brit bank 7,5 millió ügyfele kapott egyedi beszámolót a pénzügyi évéről, amiből kiderül, hogy hol költötték a legtöbbet, melyek a kedvenc helyeik és melyik szolgáltatótól rendelnek a legtöbbször ételt.
A felhasználók körében vegyes fogadtatásra talált az újítás, mivel sokan úgy érezték, hogy a költési szokásaik részletes közzététele aggályokat vet fel a magánélet védelmével kapcsolatban, illetve az adatokkal való szembesülés sokaknak kellemetlen lehet.
Mások viszont kifejezetten szórakoztatónak találták a személyre szabott prezentációt.
Olyan hírt kaptak a Spotify dolgozói, ami nem zene füleiknek
A svéd vállalat idén harmadik alkalommal bocsátott el dolgozókat, jelenleg 1500 alkalmazottal csökkent a létszám. Bővebben --->Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Kennedy már megint életekkel szórakozik, újabb kötelező oltást iktatott ki
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Mélyen a zsebükbe kell nyúlniuk az autósoknak, ha autópályára merészkednek
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek