A Monzo részletes, animált összefoglalót kínál ügyfeleinek az idei pénzügyi tevékenységeikről a népszerű Spotify Wrapped-et idézve – írja a Mashable.
A brit bank 7,5 millió ügyfele kapott egyedi beszámolót a pénzügyi évéről, amiből kiderül, hogy hol költötték a legtöbbet, melyek a kedvenc helyeik és melyik szolgáltatótól rendelnek a legtöbbször ételt.
A felhasználók körében vegyes fogadtatásra talált az újítás, mivel sokan úgy érezték, hogy a költési szokásaik részletes közzététele aggályokat vet fel a magánélet védelmével kapcsolatban, illetve az adatokkal való szembesülés sokaknak kellemetlen lehet.
Mások viszont kifejezetten szórakoztatónak találták a személyre szabott prezentációt.
Olyan hírt kaptak a Spotify dolgozói, ami nem zene füleiknek
A svéd vállalat idén harmadik alkalommal bocsátott el dolgozókat, jelenleg 1500 alkalmazottal csökkent a létszám. Bővebben --->Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Hamarosan benyújtják a számlát: mindannyian fizetni fogunk
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk
Tömegmészárlást terveztek a karácsonyi vásáron, az Iszlám Állam áll a háttérben
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok