Március közepétől már találkozhatunk az idei szezon friss magyar zöldség-gyümölcseivel a PENNY polcain, azt azonban már kevesebben ...
Hihetetlen variációi vannak már a virslinek, a hagyományos roppanós, juhbeles mellett már nem csak a baromfivirsli van jelen, hane ...
A hazai vállalatok nagy része már használja a mesterséges intelligenciát. A fiatalok körében 80 százalékos a használati arány. ...
Nem pusztán a statisztikákban látszik a hazai élelmiszeripari forgalomban bekövetkezett negatív trend, hiszen a forgalom csökkentését minden szereplő megérzi. Az, hogy a magyarok kímélik pénztárcájukat ebben a gazdasági helyzetben az teljesen érthető, ugyanakkor a külföldi piac beszűkülésével nem számoltak, mondta el az economx.hu legújabb podcastjában Éder Tamás.
Szerző(k): Magyar MártonMinden második vásárló a hazai termékeket teszi a kosarába, szerintük ez egyet jelent a biztonsággal.
Szerző(k): Horváth BalázsA hazai fogyasztók nagy többségben előnyben részesítik a magyar élelmiszert, de a bútoroknál, ruházatnál és a kozmetikumoknál azonban más a helyzet.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA Magyar Termék védjegyes vállalkozások tavalyi éves összesített árbevétele már megközelítette a négyezer milliárd forintot, amely messze felülmúlja a korábbi várakozásokat.
Szerző(k): Horváth Balázs