2019 óta a magyar ipari-logisztikai ingatlanpiacon folyamatosan nő az üresedési ráta, miközben még jelentős új állomány érkezik a ...
Az amerikai Trump-vámok miatt a világ nagy márkái, köztük olyan vállalatok, mint a Nike, a Ford vagy a Nikon is áremelést hajtotta ...
A régiós (CEE) ingatlanpiacokon fokozatosan erősödik a bizalom, a befektetői hangulat pedig az óvatos optimizmustól egyre inkább a ...
Több tízmillió euró értékű beruházással hozta létre új logisztikai központját a Kifli.hu Biatorbágyon. Az online szupermarket, 16 500 négyzetméteres telephelye a cseh anyacég, a Rohlik Group történetének legnagyobb beruházása. A központban a legkorszerűbb automatizálási technológia működik, jelentősen növelve a kapacitást.
Szerző(k): Farkas TiborA Prologis legfrissebb kutatása szerint az 500 milliárd eurós logisztikai piac több mint 150 milliárd eurós strukturális ellátási réssel küzd. A magyar logisztikai piacon a túlkínálat vált jellemzővé, amely a teljesítmény visszafogásával és a kockázatok növelésével gördít akadályokat a piac korrekciója elé.
Szerző(k): Farkas TiborA Magyar Nemzeti Bank friss kereskedelmiingatlan-piacot bemutató jelentése szerint az első félévben már nőtt éves összevetésben a befektetési forgalom. A keresleti szint és a tervezett új átadások alapján, egy-másfél éves időtávon a budapesti iroda- és ipari-logisztikai piacon a kihasználatlansági ráta emelkedése várható. A hitelintézetek ellenálló-képességét az MNB 2026. január 1-jétől szektorális tőkepuffer-követelménnyel erősíti.
Szerző(k): Farkas TiborA globális szállítási láncok zavarai után újra felpörögtek a magyar tengeri útvonalak: 2025 harmadik negyedévében több mint 14 százalékkal nőtt a rakott konténerforgalom, ezzel a szektor történelmi csúcsra ért. A déli kikötők forgalma minden korábbi rekordot megdöntött, miközben a gyárépítési hullám és az adriai útvonalak hajtják az importot. Magyarország ezzel egyre fontosabb regionális logisztikai központtá válik.
Szerző(k): Farkas Tibor