lánchíd

07.
18.
11:44
Tarlós István szerint a fővárosban semmilyen ígéret nem teljesült az elmúlt években

Tarlós István szerint a fővárosban semmilyen ígéret nem teljesült az elmúlt években

Tarlós István szerint a főváros nincs és nem is volt könnyű helyzetben, 33 éve tart a vita, hogy az a forrás, amit Budapest a központi költségvetésből kap, az sok, épp elég vagy kevés.

Szerző(k): Economx
07.
14.
16:59
Már megint problémás a Lánchíd: nem mindenkinek tetszik, amit lát

Már megint problémás a Lánchíd: nem mindenkinek tetszik, amit lát

Ízléstelen, a közlekedőket zavaró bazári diszkófények, kontra 21. századi energiatakarékos díszkivilágítás. Megosztja az embereket a Lánchídon esténként futkosó színes fényáradat.

Szerző(k): Sánta András
07.
09.
18:55
Karácsony Gergely Ukrajnába látogatott, a zsebében egy darab Lánchíddal

Karácsony Gergely Ukrajnába látogatott, a zsebében egy darab Lánchíddal

Jótékony célokra fordítja a főváros vezetése az összeget, amely a Lánchíd díszes, a felújítással ugyanakkor feleslegessé vált, így elárverezett kandelábereiből jön össze.

Szerző(k): Economx
07.
07.
20:05
Olyanok lesznek a kerékpárutak Békásmegyer és a Lánchíd között mint az álom

Olyanok lesznek a kerékpárutak Békásmegyer és a Lánchíd között mint az álom

Az EuroVelo 6 Duna-menti kerékpárút Észak-budai részének fejlesztésével biztonságosabbá válik a biciklis közlekedés. A tervezési és kivitelezési feladatok 50-50 százalékban kormányzati és fővárosi forrásból valósulnak meg.

Szerző(k): Economx
07.
05.
17:45
Most bárki megveheti otthonra a Lánchíd kandelábereit

Most bárki megveheti otthonra a Lánchíd kandelábereit

Elárverezik a felújított Lánchíd díszes utcai világítóoszlopait: a legdrágább lámpatest kikiáltási ára 1,1 millió forint, a legolcsóbbé 675 000 forint + áfa. Ugyan utóbbi rövid és díszítéshiányos kandeláber.

Szerző(k): Hercsel Adél
06.
21.
18:30
Így lett autómentes a Lánchíd

Így lett autómentes a Lánchíd

Most már biztos, soha többet nem mehetünk fel kocsival a Lánchídra. Kicsit több mint 100 ezer budapesti döntött a kitiltásról. Sokan ellenzik ezért a főváros döntését, azonban a Pulzus Kutató felmérése szerint hasonló eredmény lett volna akkor is, ha több ember tölti ki a kérdőívet.

Szerző(k): Horváth Balázs
06.
21.
07:27
Manipulatív Lakógyűlésről ír a Magyar Autóklub

Manipulatív Lakógyűlésről ír a Magyar Autóklub

Egyesületünk messze nem kifogásolna egy jól megszervezett – valódi szakmai vitát követő – véleménynyilvánító szavazást, és támogatja a torlódások megszüntetésének célját, valamint a kerékpáros és autóbuszos átkelések előnyben részesítését, mindazonáltal továbbra sem látjuk indokoltnak az egyéni gépjárműforgalom teljes kitiltását és – a jelzett hibák miatt – nem tartjuk legitimnek a szavazás végeredményét – írja a Lakógyűlés végeredményéről a Magyar Autóklub.

Szerző(k): Economx
06.
20.
18:26
Lánchíd-mizéria: egy országos ügyben 108 ezer ember döntött

Lánchíd-mizéria: egy országos ügyben 108 ezer ember döntött

108 ezer budapesti, egészen pontosan a szavazásra jogosultak több mint 9 százalékának 80 százaléka döntött arról, hogy ne menjenek autók többé a Lánchídon. Megvizsgáltuk a matekot és a mögötte rejlő valóságot. Mert ugyebár volt egy Budapesti Lakógyűlés, amelyről a többség elmaradt.

Szerző(k): Economx
06.
20.
14:26
Itt a vége, autómentes marad a Lánchíd

Itt a vége, autómentes marad a Lánchíd

Véget ért a Lakógyűlés, amelynek kitöltésére 1,4 millió, 14 év fölötti, budapesti lakcímmel rendelkező lakos volt jogosult, ebből mindössze a szavazásra jogosultak 9 százaléka adta le a szavazatát, azaz 136 435 fő. Ők döntöttek a Lánchíd sorsáról.

Szerző(k): Economx