15 éve nem tudja beelőzni senki a Fordot, ha haszongépjárműről van szó. A márkakereskedések csak 2024-ben 14128 autót értékesítettek, amely 9,3 százalékos piaci részesedést hozott Magyarországon.
Szerző(k): L. K.A Tesla segítségével próbálja mérsékelni a károsanyag-kibocsátását a Stellantis, a Toyota, a Ford, a Subaru és a Mazda. Az ACEA becslése szerint az unió 2025-ös kibocsátási céljai miatt mintegy 15 milliárd eurós bírságra számíthatnak az európai gyártók.
Szerző(k): Gulyás ÁbelA BYD februárban dobja piacra Európában az új Atto 2 kicsi, teljesen elektromos SUV-ját, fokozva a versenyt az európai elektromos autók piacán.
Szerző(k): H. A.Tovább folytatódott idén a hazai gépkocsipark elöregedése. A magyar utakon futó autók átlagéletkora már 16 év felett van.
Szerző(k): G. É.Stella Li, a cég európai vezetője elárulta: először a Dolphin és az Atto 3 modelljei fognak a magyarországi futószalagról legurulni.
Szerző(k): Gulyás ÁbelHiába népszerűek, szép lassan eltűnnek az autópiacról az olcsó, könnyen, kevés pénzből fenntartható kicsi városi autók. Helyüket átveszik a nagyobb, jobb felszereltségű, de jóval drágább modellek.
Szerző(k): G. É.Ettől az évtől kezdve az OTP Csoporthoz tartozó Merkantil Bank látja el a márka faktor szolgáltatását.
Szerző(k): Gulyás ÁbelAz autóipar válsága miatt 5550 munkahely megszüntetését tervezi az alkatrész-beszállító, a megszűntetett állások kétharmada Németországban található.
Szerző(k): Gulyás Ábel