Az Atto 2 a BYD márka eddigi legkönnyebben elérhető SUV-ja, és európai bevezetésére két hónnap azutén kerül sor, hogy Európai Unió jóváhagyta a kínai gyártású elektromos járművekre - köztük a BYD járműveire - kivetett, akár 45,3 százalékkal megemelt importvámokat.
A BYD Atto 2 Európában olyan modellekkel fog versenyezni, mint például:
Kapcsolódó
- a Peugeot e-2008;
- a Citroen e-C3 Aircross;
- az Opel Mokka Electric;
- a Fiat 600e;
- a Kia Niro;
- az új Renault 4;
- és a Ford Puma elektromos modellje.
Izgatottan várjuk, hogy 2025-öt egy újabb fontos modellel kezdjük el, megvalósítva európai terveinket
– nyilatkozta Stella Li, a BYD ügyvezető alelnöke egy nyilatkozatban.
A BYD jó úton halad afelé, hogy túlteljesítse a világszinten négymillió járműre vonatkozó éves értékesítési célját, amivel 2024-re megelőzné a japán Hondát és az amerikai Fordot – írja az Automotive News Europe.
Megkezdte az ország totális behálózását a BYD, elhagyták Szeged határait
Három új márkakereskedéssel bővíti a hazai hálózatát a kínai autógyártó, Szeged mellett Győrben és Pécsett is megnyitják a márkakereskedésüket.A részletekről ITT írtunk bővebben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Kormányinfó: itt vannak az év utolsó bejelentései
Megszólalt Lázár János a fuvarozók tüntetése után, jöhetnek a tárgyalások
Lázár János: Elfogadhatatlan, hogy egy főúttal átszelt kisvárosban lakó kárán akarjon spórolni egy kamionos
Ez vár a nyugdíjasokra jövőre
Remeghetünk 2026 miatt? A kétszámjegyű drágulás éve rúghatja ránk az ajtót jövőre
Kockázat vagy kényszer? Újraindítják a világ legnagyobb atomerőművét
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Bejött a filléres adventi mulatság, több tízezren lakhatnak jól karácsonykor
Egyik csalódás a másik után: a Nemzetgazdasági Minisztérium elárulta, miért nem jöttek a számok