Bár a kínai autógyártó eredetileg idén év végén indította volna a termelést Szegeden, a cég bejelentette: a BYD-gyár 2026 második negyedévében áll üzembe.
Szerző(k): T. E.Úgy tűnik, véget ért az elektromos autók „leárazása”: 2025 októberében már 10 millió forint felé emelkedett az átlagáruk. Miközben kevesebb a vevő, az autók fiatalabbak, szebbek és drágábbak lettek.
Szerző(k): Kónya PolettVarga Mihályt a kamatdöntésekkel kapcsolatban békén kell hagyni, így reagált a volt pénzügyminiszter arra, hogy Orbán Viktor és Nagy Márton is az Economxnak kirtizálta a jegybank elnökét a kamatcsökkentések hiánya miatt. Oszkó Péter szerint a nagy ígéretekből, bármilyen színű kormány is alakul majd, biztosan vissza kell venni. A közgazdász ezeket elemezte.
Szerző(k): L. K.Az ENSZ német autóbiztonsági tisztviselői aggodalmukat fejezték ki a Tesla-stílusú autókilincsek megbízhatóságával kapcsolatban, miután azokat okolták az utasok haláláért. Kínában az autóipari szabályozó hatóságok már tervezik a technológia betiltását.
Szerző(k): EconomxKínos helyzetbe került a kínai BYD Ausztráliában: több mint 1600 új autót tároltak illegálisan egy vízi élménypark parkolójában, így akadályozták a létesítmény nyári újranyitását.
Szerző(k): K. P.A Tesla bevétele minden eddigi rekordot megdöntött a harmadik negyedévben, miközben a nyeresége 37 százalékkal visszaesett. A cég árbevételét leginkább az energiaüzletág és az elektromos autók iránti töretlen kereslet húzta fel.
Szerző(k): Benkó EszterA Tesla ismét sokakat meghökkentett: visszahozta a Full Self-Driving rendszer hírhedt Mad Max üzemmódját, épp akkor, amikor az önvezető funkciók miatt több hatósági vizsgálat és per is zajlik a cég ellen.
Szerző(k): Kónya PolettŐrületes mennyiségű elektromos járművet adtak el a világon szeptemberben, 26 százalékkal többet, mint egy éve ilyenkor.
Szerző(k): Economx