Az első európai autógyárát Magyarországra telepítő BYD a szürkezónába tartozó, kockázatos módon finanszírozza magát a beszállítók rovására.
Szerző(k): T. E.A nemzetgazdasági miniszter szerint Németország gazdasága csak akkor térhet vissza a helyes útra, ha változtat a jelenlegi irányvonalán.
Szerző(k): T. E.Elon Musk ígérete szerint úgy tűnik, van fény az alagút végén: az elektromos autógyártó részvényei jócskán emelkedni kezdtek. A Tesla ugyanakkor arra számít, hogy a beruházási ráfordítások 2026-ban és 2027-ben meghaladják majd a 11 milliárd dolláros költséget.
Szerző(k): Sándor ZoltánA Tesla a 2025-ös évtől egyelőre annyit vár, hogy visszatérnek a növekedéshez. Könnyen lehet, hogy ez kevés lesz az egyébként durván felpumpált részvényárfolyam megtartásához.
Szerző(k): S. V.Norvégia lesz várhatóan az első ország, amely teljesen átáll az elektromos járművekre. Tavaly már szinte csak e-autót adtak el a skandináv országban.
Szerző(k): G. É.Bár valamelyest az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában is nőtt a kizárólag hálózati csatlakozóról tölthető elektromos autók iránti érdeklődés, de úgy tűnik, a leginkább Kínában kedvelik ezeket a modelleket: az ázsiai országban tavaly 20 százalékkal több ilyen autót értékesítettek az előző évhez képest. Európa túlnyomó részén viszont csökkent a kereslet.
Szerző(k): G. É.Baj volt a Xiaomi egyik modelljének szoftverével, ám a cég mindössze 12 nap alatt orvosolta a problémát.
Szerző(k): EconomxMásfél milliárd eurós bírsággal szembesülhet a világhírű német autógyártó, miután úgy tűnik, nem tudja teljesíteni az unió által előírt flottakibocsátási követelményeket.
Szerző(k): G. É.