Reklám

05.
11.
16:35
Meglepő hatása van a vasárnapi nyitva tartásnak

Meglepő hatása van a vasárnapi nyitva tartásnak

Kedvezmények nélkül 108 milliárd forintot költöttek tévéreklámra a cégek áprilisban, 14 százalékkal többet az egy évvel ezelőttinél a Nielsen Közönségmérés Kft. felmérése szerint.

Szerző(k): MTI
05.
10.
15:24
Durván nőnének a háztartások kiadásai reklámok nélkül

Durván nőnének a háztartások kiadásai reklámok nélkül

Minden elköltött reklámforint a hatszorosát teszi hozzá a magyar gazdasághoz; 2013-ban még 4,7-szeres volt ez az arány - közölte Hivatal Péter, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnökségi tagja a PwC tanácsadó céggel együttműködésben készített tanulmányuk keddi bemutatóján, a siófoki Media Hungary konferencián.

Szerző(k): MTI, Economx
05.
06.
10:14
Az MVM reklámköltéseivel kitömte a Fidesz-közeli médiát

Az MVM reklámköltéseivel kitömte a Fidesz-közeli médiát

Megújult a Magyar Villamos Művek, vagyis az MVM-csoport arculata. Ha esetleg lemaradt volna a hírről, hamarosan tudni fogja, mert a cégcsoport reklámjával lesz tele a város, a TV2, az online és nyomtatott sajtó, főleg annak kormánypárthoz közelebbi része. Az MVM ugyanis 300 millió forintból hirdeti új arculatát a Fidesz-közeli médiában.

Szerző(k): Index.hu
04.
28.
10:55
Hatalmas változás a Facebooknál

Hatalmas változás a Facebooknál

Több, mint 50 százalékkal emelkedett a Facebook árbevétele az első negyedévben, a profit is jócskán meghaladta az elemzők várakozásait. Az alapító Mark Zuckerberg eközben a Google-alapítókhoz hasonló lépésre szánta el magát, új, nem szavazó részvényosztályt hoz létre, ezzel úgy teheti pénzzé részvényvagyona egy részét, hogy megtartja a kontrollt a cég felett.

Szerző(k): Economx
04.
15.
12:25
Nagy dobás az Auchantól - ez mindenre kiterjed

Nagy dobás az Auchantól - ez mindenre kiterjed

Imázst vált a francia gyökerű üzletlánc, az új vállalati irányvonal szerint: \"Családi életközpontként szeretne még több élményt nyújtani vásárlóinak az Auchan, illetve emlékezetesebbé tenni termékein keresztül az otthon töltött pillanatokat\".

Szerző(k): Economx
03.
18.
13:44
Hétszázmilliós kampány indul a budapesti olimpia népszerűsítésére

Hétszázmilliós kampány indul a budapesti olimpia népszerűsítésére

\"Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016\" kommunikációs kampányra írt ki nyílt közbeszerzést a Budapest 2024 Nonprofit Zrt., a keretmegállapodás összege fél évre nettó 700 millió forint, de ha az ajánlatkérő három hónappal meghosszabbítja a kampányt, akkor a keret 200 millióval emelkedik.

Szerző(k): Németh Géza
03.
07.
14:30
Perelt a Mercedes, nyert a magyar szerviz

Perelt a Mercedes, nyert a magyar szerviz

A Daimler AG azért fordult bírósághoz, mivel megítélése szerint jogtalanul használta \"a felhatalmazott Mercedes‑Benz szervizként\" kifejezést reklámjában az Együd Garage Gépjárműjavító és Értékesítő Kft. - az Európai Bíróság a magyar cégnek adott igazat.

Szerző(k): Németh Géza
03.
05.
19:51
Megszabta a kormány, hogyan lehet hirdetni a csokot

Megszabta a kormány, hogyan lehet hirdetni a csokot

Rogán Antal miniszterelnöki kabinetfőnök szombaton miniszteri rendeletet tett közzé, amelyben megszabja milyen betűkkel, mekkora felületen, milyen színekkel kell a magánbankoknak hirdetni az állami lakástámogatási kedvezményt - értesült a HVG.hu.

Szerző(k): Economx
03.
05.
13:19
Reklámok miatt bírságolták az RTL Klubot

Reklámok miatt bírságolták az RTL Klubot

Túl hangos reklám, valamint az előírtnál kevesebb közszolgálati, közéleti műsor és magyar zene sugárzása és burkolt reklám miatt szabott ki bírságot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.

Szerző(k): MTI